same hereThe Level wrote:ik heb al 3 keer geprobeerd voor me in te schrijven maar telkens springt het terug op het inschrijvingsscherm en zie men naam ook niet bijkomen op de lijst
09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
- IntoXic
- Mountainbiker
Stuur mij eens een mailtje, dan breng ik t in ordeIegienie wrote:den Intoxic zal dat ne keer bekijken se...Twin Power wrote:same hereThe Level wrote:ik heb al 3 keer geprobeerd voor me in te schrijven maar telkens springt het terug op het inschrijvingsscherm en zie men naam ook niet bijkomen op de lijst
inschrijvingen2007 at hagelandsechrono punt be
- Bijterke
- Mountainbiker
- Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra
Gisteren TT van Rillaar gedaan en moeten vaststellen dat de mannen met de moto's een mooi deel van de HC aan het kapot rijden zijn. De eerste heuvels na de start (weet de naam van bergske niet), kon men vorig jaar mooi omhoog rijden, maar denk dat dit nu niet het geval zal zijn.
Dat ze met hun moto's uit het bos blijven
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
En we staan op de lijst 
Nu nog zorge da we gereed zijn tege de 9e se en dan gaat da ne zalige dag worde
Grtz
Nu nog zorge da we gereed zijn tege de 9e se en dan gaat da ne zalige dag worde
Grtz
Bijterke wrote:Gisteren TT van Rillaar gedaan en moeten vaststellen dat de mannen met de moto's een mooi deel van de HC aan het kapot rijden zijn. De eerste heuvels na de start (weet de naam van bergske niet), kon men vorig jaar mooi omhoog rijden, maar denk dat dit nu niet het geval zal zijn.
KUNNEN WE DAT NIET MELDEN AAN DE POLITEI of aan BOSSEN EN WATERS????
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
Tja, blijkbaar scheelt er toch iets met de site, al 2 maal ingeschreven en nog nikske te zienThe Level wrote:ik heb al 3 keer geprobeerd voor me in te schrijven maar telkens springt het terug op het inschrijvingsscherm en zie men naam ook niet bijkomen op de lijst
HELP
greetz