wat is voor jullie de beste SPD schoen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

In welke goede (lees: betrouwbare en redelijke in prijs) on-line shop kan je Northwave kopen? In de meeste Duitse vind i, het niet.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

In welke goede (lees: betrouwbare en redelijke in prijs) on-line shop kan je Northwave kopen? In de meeste Duitse vind i, het niet.
jsteeno
Mountainbiker

Post by jsteeno »

Ik heb de SIDI bullets 2. Heel content van (tis wel mijn eerste spd schoen ooit :) ) Ik dacht iets van rond de 100 euro bij vaneyck (ben wel niet zeker)
COIS
Mountainbiker

Post by COIS »

ik had eerst Shimano schoenen maar als ik lange ritten gedaan had, liep ik een tijdje met pijnlijke voeten rond.

en sinds kort heb ik nieuwtjes Scott PRO en super content van echt.

harde zool,goede noppen,met 2 velcrostrips en 1 snelspanner.

prijs 150€

en int sexy zilver :P 8)
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

na 5 jaar intensief mijn mtb shoes van carnac proberen te verslijten,en dan nog maar enkel de top van de zool losgekomen was,heb ik deze laten lijmen bij een schoenmaker en doen ze nu nog steeds dienst om te spinnen en om met de koersfiets te vlammen,maar voor de mtb heb ik de eagle 5 van sidi gekocht en da was de enige schoen waar ik me echt super goed in voelde...prijs 149 euriekes...
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

mijn Gaerne's doen nog net iets langer dienst, en ik ben daar ook nog tevreden van, hoewel het model al gedateerd begint te raken :(
Post Reply