Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
allé dan ga ik er dees weekend nog eens de hele tour doen
wie zin heeft om mee te rijden laat iets hier maar iets weten (liefst op zondag tegen de middag) .
vertrekken aan de sporthal van kasterlee uur valt nog over een te komen
(10,11,12u )
wie zin heeft om mee te rijden laat iets hier maar iets weten (liefst op zondag tegen de middag) .
vertrekken aan de sporthal van kasterlee uur valt nog over een te komen
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Zoals ik gezegd heb op msn, kom ik af met ne bikemaat van hier een beke verderdevil biker wrote:allé dan ga ik er dees weekend nog eens de hele tour doen![]()
vertrekken aan de sporthal van kasterlee uur valt nog over een te komen(10,11,12u )
Zondag is goed, uur maakt nie zoveel uit. Des te later, des te beter, kgaan zaterdag stapke in de wereld zette en den alcool moet verwerkt zijn he
Als er nog mensen zijn die willen meerijden, poste maar he!!
Grtz
- Sjoerie
- Mountainbiker
Paflov heeft ook ne Cube en woont in Oud-Turnhout.. mss is 'm wel geinteresseert.. dus als 'm dit leestdevil biker wrote:allé dan ga ik er dees weekend nog eens de hele tour doen![]()
vertrekken aan de sporthal van kasterlee uur valt nog over een te komen(10,11,12u )
- devil biker
- Mountainbiker
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
13h ad sporthal is goed voor mij en diejn andere gaat ook akkoorddevil biker wrote:om 13u sporthal kasterlee, kan dat voor iedereen ?
grtz
We zullen er zijn!
Nog volk?! Kom mar af he!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Grtz
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
das geweldig zon weer
mtbkers(sters) die mee willen kom maar af, mijn gemidelde licht rond de 20 dus we vzullen ni te rap zijn
mtbkers(sters) die mee willen kom maar af, mijn gemidelde licht rond de 20 dus we vzullen ni te rap zijn
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
jammer, ga em wss zondagvoormiddag rijden(vertrek rond de 9een, hoop trg te zijn om een uur of 11), vanaf dan is de hele gereserveerd voor babybezoek...
grtz
Nico
grtz
Nico