Da's erover HH maar idd, laat de modder maar waar ie is. Net of zo niet het kaf van het koren gescheiden word.....Handige Harry wrote:c-man bij wat behoor jij?bij het kaf of het koren?
Hoogmoed komt voor de val!
olne spa olne
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Wat is dat voor zever "uw hoogmoed komt voor de val"??
Dat is een algemene opmerking hé slimmerik. Of dat ge nu goed, matig of slecht zijt in mtb, in alle rangen wordt het kaf van het koren gescheiden als het modderig zou zijn in een wedstrijd en komen de "betere" zowieso zelf naar boven met betere tijden in de desbetreffende geledingen van het klassement, bovenaan, subtop, midden en vanonder.
En blijven de bleiters zoals gij achterwege.
Maar ik zal mijn stoute schoenen aantrekken voor U en zeggen dat ik me bij het koren reken en U bij het kaf.
Al wat duidelijker voor U nu als ge U blijkbaar aangesproken voelde!!
Man,Man,Man,Amaai, Amaai waar ze hun tegenwoordig mee bezighouden op een forum. Muggenneuker.
Dat is een algemene opmerking hé slimmerik. Of dat ge nu goed, matig of slecht zijt in mtb, in alle rangen wordt het kaf van het koren gescheiden als het modderig zou zijn in een wedstrijd en komen de "betere" zowieso zelf naar boven met betere tijden in de desbetreffende geledingen van het klassement, bovenaan, subtop, midden en vanonder.
En blijven de bleiters zoals gij achterwege.
Maar ik zal mijn stoute schoenen aantrekken voor U en zeggen dat ik me bij het koren reken en U bij het kaf.
Al wat duidelijker voor U nu als ge U blijkbaar aangesproken voelde!!
Man,Man,Man,Amaai, Amaai waar ze hun tegenwoordig mee bezighouden op een forum. Muggenneuker.
Ik heb van de organisatoren vernomen dat de 70 km eigenlijk 64 km is, en de 50, 48, zo dan weten jullie dat !
Verder zei hij ook dat het parcours er droog bij ligt en er zondag ook nog droog bij zal liggen.
Dit laatste is misschien wat te optimistisch want vandaag zijn er toch een paar buien gevallen, dat het niet mooi meer was !
Enfin, een beetje modder kan geen kwaad....
Verder zei hij ook dat het parcours er droog bij ligt en er zondag ook nog droog bij zal liggen.
Dit laatste is misschien wat te optimistisch want vandaag zijn er toch een paar buien gevallen, dat het niet mooi meer was !
Enfin, een beetje modder kan geen kwaad....
Wat? "slechts" 64km? Valt dan niet eens meer onder de "Zoenk" noemer als marathon.
Is regelmatig zo zeker, met OSO? Het zal de eerste keer zijn dat ik deze rijd.
Voor mij is het aan de ene kant genoeg, zo vroeg op het jaar en aan de andere kant heb ik altijd zoiets van "maar x km..., jammer", als de marathon niet de beloofde aantal km'ers is. Chrono of geen chrono, uitrijden is altijd de boodschap voor mij.
We zullen het toch wel voelen met de nodige hm's en de streek een beetje kennende.
Voor mij is het aan de ene kant genoeg, zo vroeg op het jaar en aan de andere kant heb ik altijd zoiets van "maar x km..., jammer", als de marathon niet de beloofde aantal km'ers is. Chrono of geen chrono, uitrijden is altijd de boodschap voor mij.
We zullen het toch wel voelen met de nodige hm's en de streek een beetje kennende.
-
gian-claudio
- Mountainbiker
Post by gian-claudio »
http://home.scarlet.be/~af061136/raidvt ... nt2006.htm
Forfait logement "Café des Montagnards" (à 400 mètres du départ) : 15 EUR
Ce forfait comprend :
spaghettis + 1 boisson le samedi 1er avril
possibilité de logement dans une salle chauffée
(se munir d'un lit de camp et sac de couchage)
petit déjeuner (café+croissant+pain confiture) le dimanche 2 avril
Il est également possible de camper gratuitement à coté du chalet du tennis de Froidbermont la nuit du samedi 1 au 2 avril 2006. Les campeurs disposeront des sanitaires et ils pourront se restaurer au café des Montagnards au centre du village. Aucune réservation n'est nécessaire de votre part pour cette forme de logement.
Forfait logement "Café des Montagnards" (à 400 mètres du départ) : 15 EUR
Ce forfait comprend :
spaghettis + 1 boisson le samedi 1er avril
possibilité de logement dans une salle chauffée
(se munir d'un lit de camp et sac de couchage)
petit déjeuner (café+croissant+pain confiture) le dimanche 2 avril
Il est également possible de camper gratuitement à coté du chalet du tennis de Froidbermont la nuit du samedi 1 au 2 avril 2006. Les campeurs disposeront des sanitaires et ils pourront se restaurer au café des Montagnards au centre du village. Aucune réservation n'est nécessaire de votre part pour cette forme de logement.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Dan ga ik mijn km tellerke anders instellen want ik wil aan die 70 km geraken...julie wrote:Ik heb van de organisatoren vernomen dat de 70 km eigenlijk 64 km is