Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
moest ik vooraan hebben mogen starten had ik misschien kunnen meegaan voor top 5.
want meteen na de start op die lichte klim,. werd ik al opgehouden door een valpartij van 4 man. ik heb net optijd kunnen stoppen. maar de eerste 20 waren al weg.
Daar was ik wel het slachtoffer van!!! 'k Wou iemand voorbijsteken die plots naar rechts uitweek. Hierdoor raakten onze sturen en vlogen we letterlijk over de fiets. Uit pure frustratie ben ik dan die helling opgevlogen om nadien in de file te staan tussen die weiden.
Ben uiteindelijk nog 23ste geworden bij elite.
want meteen na de start op die lichte klim,. werd ik al opgehouden door een valpartij van 4 man. ik heb net optijd kunnen stoppen. maar de eerste 20 waren al weg.
Daar was ik wel het slachtoffer van!!! 'k Wou iemand voorbijsteken die plots naar rechts uitweek. Hierdoor raakten onze sturen en vlogen we letterlijk over de fiets. Uit pure frustratie ben ik dan die helling opgevlogen om nadien in de file te staan tussen die weiden.
Ben uiteindelijk nog 23ste geworden bij elite.