hoe gaat de dag er nu ongeveer uit zien
voormiddag kleine tocht dan iets eten nammidag een iets langere tocht
Blokske, breng uw bestelformulier mee dan mag je wel mee hoor
Canyon-meeting
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Canyon Luc
- Mountainbiker
@blokske : Ik weet wat je bedoelt. Ik heb wel "maar" 9 weken moeten wachten. Hij zou er na 3a4 weken zijn, maar RS kon geen onderdelen leveren. Je kan niks anders doen dan wachten en af en toe een horen bij Canyon hoe het zit. Ik heb op 't duits forum ook eens de vraag gesteld hoe het zat met de levering van mijn model. Michael Staab, die heeft daar een of andere beter functie denk ik, heeft mij toen geantwoord hoe het zat. Uiteindelijk zei hij ongeveer hetzelfde als in Heerlen, maar 't was toch een second opinion.
@ Brunox : 't is een vrij land, he
Maar wees gewaarschuwd : als je terug thuis komt, schuif je achter je pc en bestel je een Canyon.
@ Canyon Luc : Klinkt goed. Ik heb nooit twee routes op één dag gereden, maar 'k wil het wel eens proberen. Zolang de totale afstand maar niet te groot is.
Als het voorstel van Luc voor iedereen goed is, stel ik voor om 10u af te spreken aan de sporthal van Malmedy. Om 10u30 vertrekken we voor route 1 of 2. Tegen 12u kunnen we dan in het centrum iets eten. (Zelf eten meebrengen?) Rond 13u kunnen we dan aan route 2 of 3 beginnen. Tegen 15u30 kunnen we terug aan de sporthal zijn.
Heeft iemand al naar het VVV gebeld?
@ Brunox : 't is een vrij land, he
@ Canyon Luc : Klinkt goed. Ik heb nooit twee routes op één dag gereden, maar 'k wil het wel eens proberen. Zolang de totale afstand maar niet te groot is.
Als het voorstel van Luc voor iedereen goed is, stel ik voor om 10u af te spreken aan de sporthal van Malmedy. Om 10u30 vertrekken we voor route 1 of 2. Tegen 12u kunnen we dan in het centrum iets eten. (Zelf eten meebrengen?) Rond 13u kunnen we dan aan route 2 of 3 beginnen. Tegen 15u30 kunnen we terug aan de sporthal zijn.
Heeft iemand al naar het VVV gebeld?
MALMEDY
Aantal routes 3
Afstanden 10-20-32 km
Meer informatie
Startplaats
kathedraal van Malmedy
Bewegwijzering genormaliseerd, blauw + gekleurd cijfer
Informatie VVV 080/330250
Opmerkingen Route maakt deel uit van het netwerk van de Oostkantons
Kaart verkrijgbaar 10 €
Commentaren:
MTB-Jörn (4/11/2004): Zaterdagavond aangekomen in Bevercé (vlakbij Malmedy) voor een zalig weekendje met vrienden onder elkaar . Om toch naast het culinaire ook nog wat aan sport te doen , hebben sommigen hun MTB meegebracht . In Malmedy aan de Kathedraal vertrekken 3 mooie ritten . Zondag 31/10/04 , maandag 1/11/04 en woensdag 03/11/04 een route gereden . Mooie ritten , met enkele echte kuitenbijters in een schitterende omgeving .Veel boswegels , door enkele kabbelende beekjes en wel wat asfalt maar geen hinder van verkeer . Een ondergewaardeerde MTB - streek naar onze mening . Route 1 en 2 zijn niet zo'n zware ritten (wel een serieuze klim in route 2 , naargelang de rijrichting!) . Route 3 hebben we niet volledig kunnen uitfietsen door materiaalpech maar zeker en vast de moeite , het eerste uur bijna constant klimmen . Bij zowel route 2 en 3 wordt er gepasseerd aan een knappe kruising van enkele kleine valleien en bijhorende beekjes . Voor herhaling vatbaar !
Douchen sporthal Malmedy :
Sporthal Malmedy : 080/799050 of 0495/355073. Kost 1,5 euro.
Aantal routes 3
Afstanden 10-20-32 km
Meer informatie
Startplaats
kathedraal van Malmedy
Bewegwijzering genormaliseerd, blauw + gekleurd cijfer
Informatie VVV 080/330250
Opmerkingen Route maakt deel uit van het netwerk van de Oostkantons
Kaart verkrijgbaar 10 €
Commentaren:
MTB-Jörn (4/11/2004): Zaterdagavond aangekomen in Bevercé (vlakbij Malmedy) voor een zalig weekendje met vrienden onder elkaar . Om toch naast het culinaire ook nog wat aan sport te doen , hebben sommigen hun MTB meegebracht . In Malmedy aan de Kathedraal vertrekken 3 mooie ritten . Zondag 31/10/04 , maandag 1/11/04 en woensdag 03/11/04 een route gereden . Mooie ritten , met enkele echte kuitenbijters in een schitterende omgeving .Veel boswegels , door enkele kabbelende beekjes en wel wat asfalt maar geen hinder van verkeer . Een ondergewaardeerde MTB - streek naar onze mening . Route 1 en 2 zijn niet zo'n zware ritten (wel een serieuze klim in route 2 , naargelang de rijrichting!) . Route 3 hebben we niet volledig kunnen uitfietsen door materiaalpech maar zeker en vast de moeite , het eerste uur bijna constant klimmen . Bij zowel route 2 en 3 wordt er gepasseerd aan een knappe kruising van enkele kleine valleien en bijhorende beekjes . Voor herhaling vatbaar !
Douchen sporthal Malmedy :
Sporthal Malmedy : 080/799050 of 0495/355073. Kost 1,5 euro.