Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- absalon
- Mountainbiker
- Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
viel goed mee, ik merkte wel goed dat ik nog altijd maar basis had getraind, heb nooit het gevoel gehad dat ik op kruissnelheid zat. van de week begin ik met interval en dergelijke waar ik zo snel mogelijk resultaat van wil. zondag start ik in pepingen met de ambitie om beter te doen als de 48e van de 74. kan men eigen op dit ogenblik niks verwijten, dus we zien wel.
Op http://www.mtbteamlangdorp.be/ vind je alreeds 2 verslagen van de Belgisch Kampioen bij de beloften en van mezelf.
Andere verslagen van Simon en Tom Geeraerts zullen ongetwijfeld nog volgen.
Bij deze wil ik ook nog eens m'n teamgenoten proficiat wensen met hun knappe prestaties
Veel leesplezier
Andere verslagen van Simon en Tom Geeraerts zullen ongetwijfeld nog volgen.
Bij deze wil ik ook nog eens m'n teamgenoten proficiat wensen met hun knappe prestaties
Veel leesplezier
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
Zondag gestart bij de Fun A. Omdat ik vorig jaar reed bij de Fun B moest ik helemaal achteraan starten
maar direct na de start ben ik massaal beginnen inhalen
Op het einde van de tweede ronde heb ik kunnen aansluiten bij de kop van de wedstrijd. K'reed in de 5de stelling maar net toen ik mijn plaats kon veilig stellen bleef er een steen in mijn schoenplaatje hangen en kon ik niet meer inklikken.
kheb zo'n 40sec verloren én zo'n 5 plaatsen
kheb er nog eentje kunnen terugpakken en zo ben ik naar een 9de plaats gereden
Ploegmaat Wim Degrijse werd mooi derdes
Volgende keer sta ik op de eerste startrij en gaan we voor beter
Zondag staat Pepingen op het programma
maar direct na de start ben ik massaal beginnen inhalen
Op het einde van de tweede ronde heb ik kunnen aansluiten bij de kop van de wedstrijd. K'reed in de 5de stelling maar net toen ik mijn plaats kon veilig stellen bleef er een steen in mijn schoenplaatje hangen en kon ik niet meer inklikken.
kheb zo'n 40sec verloren én zo'n 5 plaatsen
kheb er nog eentje kunnen terugpakken en zo ben ik naar een 9de plaats gereden
Ploegmaat Wim Degrijse werd mooi derdes
Volgende keer sta ik op de eerste startrij en gaan we voor beter
Zondag staat Pepingen op het programma
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Stilletjes opbouwen en de resultaten zullen wel komen. Je resultaat is belange niet slecht voor je eerste keer.absalon wrote:viel goed mee, ik merkte wel goed dat ik nog altijd maar basis had getraind, heb nooit het gevoel gehad dat ik op kruissnelheid zat. van de week begin ik met interval en dergelijke waar ik zo snel mogelijk resultaat van wil. zondag start ik in pepingen met de ambitie om beter te doen als de 48e van de 74. kan men eigen op dit ogenblik niks verwijten, dus we zien wel.
Ook al train je volgens schema's en leef je ervoor, je hebt altijd een aantal wedstrijden nodig om echt vooruitgang te boeken. Dat merk je vanzelf wel na een paar XC'sDirttracker wrote:Stilletjes opbouwen en de resultaten zullen wel komen. Je resultaat is belange niet slecht voor je eerste keer.absalon wrote:viel goed mee, ik merkte wel goed dat ik nog altijd maar basis had getraind, heb nooit het gevoel gehad dat ik op kruissnelheid zat. van de week begin ik met interval en dergelijke waar ik zo snel mogelijk resultaat van wil. zondag start ik in pepingen met de ambitie om beter te doen als de 48e van de 74. kan men eigen op dit ogenblik niks verwijten, dus we zien wel.
- Dirttracker
- Mountainbiker
Post by Dirttracker »
Dar noemen ze wedstrijdritme.tègniesj wrote:Ook al train je volgens schema's en leef je ervoor, je hebt altijd een aantal wedstrijden nodig om echt vooruitgang te boeken. Dat merk je vanzelf wel na een paar XC'sDirttracker wrote:Stilletjes opbouwen en de resultaten zullen wel komen. Je resultaat is belange niet slecht voor je eerste keer.absalon wrote:viel goed mee, ik merkte wel goed dat ik nog altijd maar basis had getraind, heb nooit het gevoel gehad dat ik op kruissnelheid zat. van de week begin ik met interval en dergelijke waar ik zo snel mogelijk resultaat van wil. zondag start ik in pepingen met de ambitie om beter te doen als de 48e van de 74. kan men eigen op dit ogenblik niks verwijten, dus we zien wel.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik ben gisteren ook eens komen kijken naar Zottegem.
Ik wou eens weten hoe fel het er in zo'n fun-klasse wedstrijd aan toegaat.
En eerlijk gezegd als ik jullie daar zo zie rondrijden, dan begint het wel te kriebelen. Maar als ik wil meerijden, zal mijn conditie wat moeten beteren. Voorlopig fiets ik maar 1x per week en dat lijkt mij onvoldoende.
Maar wie weet kan ik ergens toch wat tijd vrij maken om wat meer te trainen. Enfin we zien wel.
Ik wou eens weten hoe fel het er in zo'n fun-klasse wedstrijd aan toegaat.
En eerlijk gezegd als ik jullie daar zo zie rondrijden, dan begint het wel te kriebelen. Maar als ik wil meerijden, zal mijn conditie wat moeten beteren. Voorlopig fiets ik maar 1x per week en dat lijkt mij onvoldoende.
Maar wie weet kan ik ergens toch wat tijd vrij maken om wat meer te trainen. Enfin we zien wel.
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Via deze link kom je bij de foto's die door ons team fotografe gemaakt zijn,er staan 180 foto's op.absalon wrote:Idd het mag gezegd worden alles verliep vlotjes, niets op aan te merken. Wat die foto's betreft, ik heb er ook een paar zien nemen en ik ga regelmatig is kijken bij: www.wielerfotos.be maar voorlopig nog niets online.
Klik op fotoalbum en daarna op diavoorstelling.
http://www.cig.canon-europe.com/a?i=kIkbXQFKw0