Canyon-meeting

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Headshot wrote:als ik jullie was zou ik niet naar de ardenne trekken, al die canyon fietskes gaan dat daar niet aan kunnen, zou eerder een tochtje op de weg preferenen om niet teveel brokken te krijgen :lol:

Image
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

Headshot wrote:als ik jullie was zou ik niet naar de ardenne trekken, al die canyon fietskes gaan dat daar niet aan kunnen, zou eerder een tochtje op de weg preferenen om niet teveel brokken te krijgen :lol:
:roll:
Canyon Luc
Mountainbiker

Post by Canyon Luc »

oei oei ruik ik hier een beetje jaloezie , maar ik begrijp da wel hoor
met al die VET GEILE canyon's
Pieterke
Mountainbiker

Post by Pieterke »

Waarom spreken niet allemaal afspreken op en TT, dan heb je douches, bevoorrading, enz. , dat is al en kopzorg minder.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Dan heb ik meer de voorkeur om geen TT te doen. Je zit met een hoop rijders op hetzelfde parcour (en als 1000 man voor je zijn geweest op een nat parcour :-? )...). Die 1000 man moeten we dan allemaal voorbij gaan steken en met een groepje van 10 man is het niet zo evident. #-o :lol: Je moet kijken of iedereen mee is en mekaar dus goed herkennen. 't Moet een ontspannen rit worden en op een TT heb ik altijd het gevoel om die me voorbij steekt te gaan volgen. En dan gaat het "ontspannen ritje" er van af.
Ik heb dus liever een vast parcour in de Ardennen. Over douches zou ik me geen zorgen maken. In Malmedy ben ik zeker dat dat geen probleem is. 'k Heb het al een paar keer gedaan. Gewoon effe bellen met de uitbater van de sporthal. 't Gaat dan waarschijnlijk wel op een zaterdag zijn, maar dat moet ik wel navragen. Bevoorrading lijkt me ook geen probleem. Een rit van 40 km is op een goede 2 uur afgelopen en wat energierepen zijn al vlug in een Camelbak gestoken.
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Als het goed weer is kunnen we ook gewoon in de ourthe springen he, zijn we ineens proper :-D
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Wat gaat het worden? Is Malmedy voor iedereen ok? Kent iemand een beetje frans om te vragen of we in de sporthal kunnen douchen? Bij voorkeur op zondag 13 mei en anders zaterdag 12 mei? Twee jaar geleden heb ik dat daar al gedaan, dus volgens mij moet dat nu ook wel lukken. Alleen kan ik het niet zo goed uitleggen in 't frans.

http://www.malmedy.be/nl/conseil.php
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

Malmedy is goed voor mij..

Alleen een kleine herinnering voor de kerk in sommige huishoudens in het midden te houden.. Ik geloof dat die zondag moederkes dag is.. Misschien dat er sommige niet zo gelukkig zouden zijn als man lief in de bossen zit te crossen i.p.v. het ontbijt op het bed te brengen? :-D :wink:

Voormij is het niet zo een groot probleem .. voor andere andere misschien wel?
Canyon Luc
Mountainbiker

Post by Canyon Luc »

Malmedy is OK voor mij
zaterdag of zondag geen brobleem
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Voor mij is Malmedy ook goed =D> :wink: :wink: =D>
Post Reply