fietsen de jonckheere in oostende doet ook zelf de service van rs....
ik zou eens contact opnemen met hem...
reparaties rock shox
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
blazer wrote:scott racer volgens dat ze tegen mij vertelt hebben sturen ze ze gewoon op naar service center .
toch de achterdempers
mijn Fox doen ze toch zelf hoor
ik vraag me toch af over welk plastiekske we het hier hebben?ooSoo wrote:Een paar gasten uit mijn club hebben dat probleem ook ( ik gelukkig nog niet ) en bij onze velomaker hebben ze dat plastiekske eruitgehaald en er geen nieuw ingestoken , ze zeiden dat dat geen kwaad kan dat dat plastiekje er niet inzit , die gasten rijden daar toch wel al een tijdje mee rond zonder probleem dus ik zou dat ook doen.
Ik kan er van meespreken... Vorige week in Sart-Tilman gaan baggeren in de modder. (Den eerste keer dat ik dat met mijne, goed onderhouden, half jaar oude ridley tiger)
Resultaat: Water in mijn vork
gevolg: vork veert niet meer ongeacht de stand van de lockout...
Sart-Tilman blijkt achteraf gezien een duur grapke te worden... (want remblokken zijn ook volledig versleten) Ik zal in t vervolg 2 keer nadenken als het baggerweer is...
Resultaat: Water in mijn vork
gevolg: vork veert niet meer ongeacht de stand van de lockout...
Sart-Tilman blijkt achteraf gezien een duur grapke te worden... (want remblokken zijn ook volledig versleten) Ik zal in t vervolg 2 keer nadenken als het baggerweer is...