Wagen voor mtb

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Rock Rider wrote:
Twin Power wrote:Ik rijd met een Mercedes A klasse, Zonder de achterzetens, en de voorwielen eruit, kunnen er makkelijk 2 bikes en nog wat bagage in.

grtz

Nico
Da rijdt dan nie makkelijk meer zeker? :lol:
LOL
Sjeraar
Mountainbiker

Post by Sjeraar »

raketwomanFIE wrote:waarom ga je niet voor de VIVARO van opel?

héél handige wagen

8) 'k heb vorige maand mijne fiat doblo ingeruild voor ne Nieuwe Vivaro ( wel wa moeten opleggen ) .
De Doblo was wel O.K. , maar de nieuwe aanwinst is super .
Geen probleem om 5 personen + fietskes mee te vervoeren .
En ook het rijgedrag vind ik stukken beter , ook al is ie groter =D>
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

ik ben van plan een mobilhome te kopen! met grote kofffer! ideaal om mtb reizen te doen! ik koop hem nieuw welteverstaan, occasie brol hoef ik niet!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

MADRISTA666 wrote:
vuul vintje wrote:Zou het lukken om 2 of 3 mtb's te zetten op een gewone pick-up, genre Nissan of Isuzu of Toyota...? Ik bedoel wel een versie met dubbele cabine.Je hebt, als ik het goed voorheb, ook nog het fiscale voordeel: lichte vracht, en toch is het geen camionnette ( voor mij heeft da niks, maar vrouwlief daarentegen :oops: :oops: )Isuzu gaf (of heeft) zopas zelfs nog een waarborg van 5jaar (Toyota ook)

Dit lukt, een vriend van me heeft zo'n nissan pick up en gaan zonder probleem 3 bikes ( DH ) in de bak.
In een PU met dubbele cabine ga je die toch niet recht met beide wielen in de bak krijgen volgens mij.
Ik had een ectra cab, dus een langere laadbak dan een double cab en bij mij ging er een fiets net op in de lengte van de bak...

Image
keké
Mountainbiker

Post by keké »

that's my car Nissan navara, goede terein wagen + fietsenrek vr 3, 5 zitplaatsen en genoeg koffer ruimte

http://www.2dehands.be/nissan-navara-17 ... a&start=30
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Mooie PU...

Zo kan je ook zien dat een fiets dus niet volledig in de laadbak past bij een dubbele cabine :wink:
Image
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

My bikecar :wink:

Image

Image

Image[/quote]
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Re: Wagen voor mtb

Post by Streets »

Pashley 24Mhz wrote:Ik ben op zoek naar een nieuwe wagen om met de fiets te kunnen gaan rijden.
in feite is dit lekker contradictorisch
Zo zou je kunnen zeggen
ik zoek een fiets om met de wagen te kunnen gaan rijden
En dan maar klagen dat de co2 uitstoot niet verminderd :P
ik heb gewoon een maat met een grote camionette, daar kunnen er genoeg fietsen in :lol: :lol: :lol:

Streets

[/quote]
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Renault Trafic Dci 100, rijdt als een personenwagen, verbruik op de snelweg rond de 7,5 l. Krijg je makkelijk drie tot vier fietsen in zonder voorwiel te demonteren. Bestaat ook in lange versie met dubbele cabine.
rock'n roll gio
Mountainbiker

Post by rock'n roll gio »

een kangoo
Post Reply