25/03/2007 Koekelare tvv de vriendenkring van de Brandweer
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vital Maes
- Mountainbiker
- Location: mountainbike: scott scale 70 (2007) koersfiets: colnago
Hoi,
Ook deze tocht gereden en van thuis met fiets vertrokken en had zo rond de 77 km op den teller.
Over het algemeen vond ik de tocht geslaagd
, maar bepijling kon stukken beter
en een tweede bevoorading op de grote toer mag ook wel.
Wat me ook opviel was dat er nog pijltjes hingen van de tocht van Gistel
.
Ben volgend jaar zeker weer van de partij
Ook deze tocht gereden en van thuis met fiets vertrokken en had zo rond de 77 km op den teller.
Over het algemeen vond ik de tocht geslaagd
Wat me ook opviel was dat er nog pijltjes hingen van de tocht van Gistel
Ben volgend jaar zeker weer van de partij
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Vond het een goede tocht, maar een oproep naar alle organisaties en hopelijk geeft de bond ook daarover een aanbeveling: koop eens gele of oranje fluor-spuitbussen en spuit uw pijlkes fluor.
Ge hebt er veel minder nodig en verkeerd rijden is nog voor de blinden.
Nog een tip. Indien ge aan zelfklevers geraakt van sponsors, kleef ze op de pijlen: +/- 50% rechtse en zelfde linkse. DUS pijlen met omgekeerde teksten zijn verdraaid. Heb reeds 2 zulke TT's gereden en 't was supper.
Nog een tip. Indien ge aan zelfklevers geraakt van sponsors, kleef ze op de pijlen: +/- 50% rechtse en zelfde linkse. DUS pijlen met omgekeerde teksten zijn verdraaid. Heb reeds 2 zulke TT's gereden en 't was supper.
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Goeie tip, en de club kan er nog aan verdienen, jihaaalong fellow wrote:Vond het een goede tocht, maar een oproep naar alle organisaties en hopelijk geeft de bond ook daarover een aanbeveling: koop eens gele of oranje fluor-spuitbussen en spuit uw pijlkes fluor.![]()
ge moest in de politiek gaan jij, lol
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
tip van mij, spaar misschien ook voor kosten die op komst kunnen komen voor je CD, ik weet ervan mee te klappenfrawiwi wrote:Goeie tip, en de club kan er nog aan verdienen, jihaaalong fellow wrote:Vond het een goede tocht, maar een oproep naar alle organisaties en hopelijk geeft de bond ook daarover een aanbeveling: koop eens gele of oranje fluor-spuitbussen en spuit uw pijlkes fluor.![]()
ge moest in de politiek gaan jij, lol![]()
![]()
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Deze week niet vertrokken naar koekelare wegens plots sterfgeval vn vrouw fietspartner 35j. oud spijtige zaak en had geen goesting om naar daar te komen zal voor volgend jaar zijn greetz. den bakker. 
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
M'n fietsmaatje Flandrien had zich verslapen, wellicht komt dit doordat hij met z'n medewerkers te lang doorgezakt heeft de avond ervoor. En aangezien ik op tijd terug moest zijn heb ik maar besloten niet te wachten op hem, sorry maat !
Wel jammer want samen rijden we niet slecht vind ik.
Al met al zeker geen slechte tocht, bepijling kon idd beter, is al helemaal uitgelegd door collega-bikers hier op het forum.
Wel zou ik die maïsvelden eruit laten de volgende keer, zeker na een periode met regen, ik zakte continu weg met beide wielen (ik ben dan ook niet van de lichtste) maar er waren er veel die hier problemen mee hadden.
Uiteraard mogen we dit nu niet volledig afbreken, proficiat aan de organisatie voor deze eerste keer!
Tot de volgende!
Wel jammer want samen rijden we niet slecht vind ik.
Al met al zeker geen slechte tocht, bepijling kon idd beter, is al helemaal uitgelegd door collega-bikers hier op het forum.
Wel zou ik die maïsvelden eruit laten de volgende keer, zeker na een periode met regen, ik zakte continu weg met beide wielen (ik ben dan ook niet van de lichtste) maar er waren er veel die hier problemen mee hadden.
Uiteraard mogen we dit nu niet volledig afbreken, proficiat aan de organisatie voor deze eerste keer!
Tot de volgende!
Voor 1e keer vind ik dat die mannen het zeer goed gedaan hebben, volgend jaar kom ik zeker terug! Opmerking op pijltjes en bevoorrading klopt, maar zal volgend jaar zeker opgelost zijn. Verder op de rit zelf geen opmerking. We mogen blij zijn dat er mensen zijn die de tijd en moeite willen nemen om dit in te richten. Aan de volledige ploeg bedankt en tot volgend jaar!
- TARGET
- Mountainbiker
Hoi, na Zaterdag in Oedelem opnieuw present te Koekelare. Rit was zeker niet slecht
voor de eerste maal. Zoals reeds vermeld was de bepijling voor verbetering vatbaar. Ook de zelfgemaakte
ommetjes op de maïsvelden waren er een beetje veel aan. Toch meerdere na elkaar (zone 14,15 en 16). Jullie hadden ze beter een beetje meer gespreid. Zeker het gedeelte na Zande kon gerust zo'n stuk gebruiken. Nu was het één lang stuk verharde weg naar Koekelare toe!!
Al bij al...

Al bij al...
- TARGET
- Mountainbiker
Hoi, na Zaterdag in Oedelem opnieuw present te Koekelare. Rit was zeker niet slecht
voor de eerste maal. Zoals reeds vermeld was de bepijling voor verbetering vatbaar. Ook de zelfgemaakte
ommetjes op de maïsvelden waren er een beetje veel aan. Toch meerdere na elkaar (zone 14,15 en 16). Jullie hadden ze beter een beetje meer gespreid. Zeker het gedeelte na Zande kon gerust zo'n stuk gebruiken. Nu was het één lang stuk verharde weg naar Koekelare toe!!
Al bij al...

Al bij al...