Dreo en Wee wrote:wat zou het beste zijn,mijn broer toont net een sms dat hij gisteren kreeg van 3verschillende mensen met de tekst
"moest het een vlaamse ploeg zijn,wast mss beter"
Wat denken jullie
Voetbal : Portugal - Belgie ?????
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Dreo en Wee
- Mountainbiker
Post by Dreo en Wee »
siMp en Ramboke
mss zal het wel beter zijn,want ik heb geen zin om te wachten op de nieuwe generatie,degene die nu spelen zullen nooit beteren das onmogelijk.
Voor mijn part...
mss zal het wel beter zijn,want ik heb geen zin om te wachten op de nieuwe generatie,degene die nu spelen zullen nooit beteren das onmogelijk.
Voor mijn part...
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
Het probleem in Belgie is dat de eigen jeugd geen kansen krijgt, zie maar naar de super-belgen die in Nederland spelen (Maartens,Dembele,Simons...)
Als men hier in Belgie 2én goede pas geeft of goal maakt ,word deze meteen bejubeld van ,de nieuwe gerets of di setfano! en zijn ze al bezig over mogelijke transfers naar real madrid of man utd!, die spelers krijgen het dan in hun kop en vertrekken op 20 jarige leeftijd naar..; ploegen als borussia monchengladbach!
ze verdienen te veel en in het buitenland schandalig veel! zo geraak je niemer gemotiveerd en raak je snel verzadigd!
zie in het veldrijden ze verdienen pakken minder als op de weg! die mannen MOETEN rijden voor het geld ze zijn ook elke week gemotiveerd en gretig om te winnen! dat ontbreekt in het voetbal!!!!
en vandereycken is geen trainer! als ze 4 - 0 verliezen ziet die nog positieve dingen!
verbaan diene kerel gewoon samen met mpenza!
Als men hier in Belgie 2én goede pas geeft of goal maakt ,word deze meteen bejubeld van ,de nieuwe gerets of di setfano! en zijn ze al bezig over mogelijke transfers naar real madrid of man utd!, die spelers krijgen het dan in hun kop en vertrekken op 20 jarige leeftijd naar..; ploegen als borussia monchengladbach!
ze verdienen te veel en in het buitenland schandalig veel! zo geraak je niemer gemotiveerd en raak je snel verzadigd!
zie in het veldrijden ze verdienen pakken minder als op de weg! die mannen MOETEN rijden voor het geld ze zijn ook elke week gemotiveerd en gretig om te winnen! dat ontbreekt in het voetbal!!!!
en vandereycken is geen trainer! als ze 4 - 0 verliezen ziet die nog positieve dingen!
Een waarheid als een koe !Handige Harry wrote:Het probleem in Belgie is dat de eigen jeugd geen kansen krijgt, zie maar naar de super-belgen die in Nederland spelen (Maartens,Dembele,Simons...)
Ofwel investeer je (dringend !) in eigen talent, of anders worden wij (zowel nationaal als op clubniveau) een derdewereld land op gebied van voetbal.
Het was schrijnend dat Anderlechtmanager Van Holsbeeck vorige week weeral naar Argentinië was om daar wat derderangstalent op te speuren.
Want laat ons eerlijk zijn : Biglia en Frutos zijn derderangs Argentijnen.
De eerste- en tweederangs Argentijnen voetballen nu eenmaal in hun eigen competitie of Europese topcompetitie....
- rock'n roll gio
- Mountainbiker
Post by rock'n roll gio »
Handige Harry wrote:en vandereycken is geen trainer! als ze 4 - 0 verliezen ziet die nog positieve dingen!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
en hoe noemen ze die sport??pottekestamp??? mijn bengels van 3 toveren nog betere combinaties uit hun schoenen!! bende prutsers, de naam belgische nationale ploeg nog niet bijna waardig....
grtz
Nico
grtz
Nico