Daarstrak ook gaan verkennen en parkoers ligt er idd vrij goed bij. Vrij leuk parkoers met veel draaien en keren en met korte klimmetjes in het stuk bos. Heb gereden met Dry's achteraan en AT vooraan om toch genoeg grip te hebben bij insturen van de bochten.
Ik rijd morgen ook bij funklasse A!
Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- jonathan
- Mountainbiker
- Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
ik ben gaan testen met fast fred en michelin at
grotendeels van het parcours is te doen met fast fred hoor, het deel met de beklimmingen in het bos gaat heel goed met de fast fred en de andere kant (met dennetakjes op de grond) is iets vettiger
tegen dat er een paar wedstrijden gerden zijn zal het wel droog zijn hoor
tenzij het nog regent
ik neem ze alvast mee
grotendeels van het parcours is te doen met fast fred hoor, het deel met de beklimmingen in het bos gaat heel goed met de fast fred en de andere kant (met dennetakjes op de grond) is iets vettiger
tenzij het nog regent
ik neem ze alvast mee
- jonathan
- Mountainbiker
- Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
ik ben gaan testen met fast fred en michelin at
tenzij het nog regent
ik neem ze alvast mee
tenzij het nog regent
ik neem ze alvast mee
- MaC'Red
- Mountainbiker
ah een ideaal plekje om wat plaatjes te schieten hihihi.jonathan wrote:in het technische gedeelte ligt het vettig , maar 1 een haperingetje maken en het is voor iedereen tevoet hoor zijn single tracks waar je niemand voorbij kan
en 1 klimmetje als je van langs het voetbalplein komt was niet goed meer bereidbaar
het zal afwachten zijn
k'zal overal wat staan hoor
voor wie het past wil ik gerust een foto maken van het hele team die daar dan aanwezig is.
Massini