Fietscomputer Topcom speedopulse 1000w

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
twin
Mountainbiker

Post by twin »

ik heb hem hier te Genk gekocht, dacht van 29,99 euro of zo iets , tot nog toe ben ik zeer tevreden van, al is het ff wennen aan de afmetingen, lijkt wat groot in begin ;-)
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Ondertussen een cateyeke gekregen bij mijne nieuwe CUBE, dus eerst da gekregen paard verslijten en dan zien we wel verder ....

Ge moogt wel laten weten of hij goed of slecht is (na enkele weken/maanden) (in geval het gegeven paard wa snel verslijt!)

Ben.
zork
Mountainbiker

Post by zork »

dedjuu, heb hierjust een barst in mijn fietscomputerke opgemerkt, het lcd is omzeep. het betrof hier om een soortgelijk modelleke van vorig jaar uit de lidl. Trouwens topcom is een redelijk goed merk. heb in den tijd nog installateur van telenet geweest en den helft van hun stukken waren van topcom. Mijn persoonlijke ervaring is dat het goed werkt, en voor zijn prijs onklopbaar is, enkel gaat het niet al te lang mee (een jaar of 2). Maar voor zo'n fietscomputerke is dat de leeftijd van de batterij, die even veel kost als het spul zelf.
Weet er iemand nog van dien bucht in de aldi-vitrine liggen ergens? ben wel geinteresseerd
twin
Mountainbiker

Post by twin »

ik heb zo een fietscomputer en af en toe laat ie het toch afweten, vooral bij vriesweer en te felle regen slaat ie op hol,( plots 90km/hr enz of valt ie uit.
Eigenlijk wel jammer, maar bij normale temperaturen doet ie het heel goed.
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

heb mij er ook eens een aangeschaft in makro en moet zeggen dat ik er maar 2000 km van kunnen genieten heb dan was er een barst in de zender op de vork met als gevolg batterij uitgelopen en ding naar de ....

dus ik heb er geen goede ervaringen mee
kingston
Mountainbiker

Post by kingston »

Ik heb deze ook in de aldie gehaald. Eerste keer dat ik hem teste rammelde het hele ding uit elkaar. dus kon ik em al ni gebruiken.
Vorige weeg Houffa, goe vastgerdraaid maar twas weer etzelfde. Twas daar redelijk zwaar dus ik moest mij nogal concetreren. Opt einde van den tour bleek dat "het houderke" gewoon helemaal verdwenen was.
Conclusie 30 euro weggesmeten :( , en ni eens goe kunne gebruike
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

ik moet zeggen dat ik met topcom zelf hele goed ervaringen heb ondertussen ik heb het geheel opgestuurd en wat dacht je?? na 2 weken stak er een volledig nieuw toestel in de bus. welinswaar heeft dital een tuimeling genomen en is het ook naar de vaantjes, allez het scherm toch.
equinox
Mountainbiker

Topcom speedopulse 1000w

Post by equinox »

Ik heb deze fietscomputer anderhalf jaar geleden aangekocht in de Makro en heb hem ondertussen al 2-maal moeten binnen doen ter herstelling. Telkens heb ik, na een 3-tal weken, een nieuw exemplaar gekregen, maar de problemen blijven zich nog altijd voordoen

- maximuum gereden snelheid staat altijd op 99,9 km/u
- niet mogelijk om snelheid- en hartslagmeting-aanduiding om te switchen
- bij regenachtig weer slaat de snelheidsmeter op hol

Ik zou niemand nog aanraden om dergelijke 'prul' aan te kopen. Volgens mij bestaan er betere alternatieven voor deze prijs..........
moonrider
Mountainbiker

Re: Topcom speedopulse 1000w

Post by moonrider »

equinox wrote:Ik heb deze fietscomputer anderhalf jaar geleden aangekocht in de Makro en heb hem ondertussen al 2-maal moeten binnen doen ter herstelling. Telkens heb ik, na een 3-tal weken, een nieuw exemplaar gekregen, maar de problemen blijven zich nog altijd voordoen

- maximuum gereden snelheid staat altijd op 99,9 km/u
- niet mogelijk om snelheid- en hartslagmeting-aanduiding om te switchen
- bij regenachtig weer slaat de snelheidsmeter op hol

Ik zou niemand nog aanraden om dergelijke 'prul' aan te kopen. Volgens mij bestaan er betere alternatieven voor deze prijs..........

Mijn pa heeft deze nu ook en komt net hetzelfde tegen , hij rijd aan 99km/u .
Ligt deze aan de instellingen of doet hij iets verkeerd ( of heeft hij gewoon goeie benen :wink: )
Best terugbrengen in de winkel ?

Groeten
Post Reply