Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Me too -> Fun A
parcours was vandaag nog maar klein stukje uitgelint meerbepaald het technisch gedeelte kort aan het aankomstpunt; het is identiek aan vorig jaar, weliswaar wel goed berijdbaar. Dus indien geen overvloedige regen zal het wel goed te rijden zijn. Ik heb een groot gedeelte van vorig jaar over gedaan en er viel zeker goed te rijden.
parcours was vandaag nog maar klein stukje uitgelint meerbepaald het technisch gedeelte kort aan het aankomstpunt; het is identiek aan vorig jaar, weliswaar wel goed berijdbaar. Dus indien geen overvloedige regen zal het wel goed te rijden zijn. Ik heb een groot gedeelte van vorig jaar over gedaan en er viel zeker goed te rijden.
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Ik rij mee: eerste wedstrijd van het seizoen bij de nieuwe club... Ben gewend van + 2 uur te koersen, eens zien of mijn diesel op tijd draait
!
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Re: Parcours
Ons team is op dit moment aant testen op het parcours.Baske wrote:Heeft iemand vandaag zaterdag al iemand gaan verkennen in Zottegem??
Hoe ligt het parcours erbij? welke bande RR of NB??
Parcours ligt er heel goed bij,weinig modder.
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
dus te doen met droogweer banden?pervelo wrote:Ons team is op dit moment aant testen op het parcours.Baske wrote:Heeft iemand vandaag zaterdag al iemand gaan verkennen in Zottegem??
- pervelo
- Pro
- Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......
Volgens onze renners wel,niettegenstaande dat ze met verschillende types zullen rijden,bandenkeuze is iets heel persoonlijk,wat voor de ene een goede band is,is voor de andere een mindere.sintesibrother wrote:dus te doen met droogweer banden?pervelo wrote:Ons team is op dit moment aant testen op het parcours.Baske wrote:Heeft iemand vandaag zaterdag al iemand gaan verkennen in Zottegem??
De banden die bij ons ingezet worden:RR,NN,Medusa,TT,Ignitor en Mimo.
14 rijders en 6 verschillende banden.