25/03/07 - Belsele (Ronde van het Waasland zomereditie)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

'k Ga met het fietske ernaartoe.
Wsl voor de 50km, moet om 12.30 weer thuis zijn. :cry:
Of anders een lusje overslaan op de 75km, we zien wel...
Tot zondag.
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Wij ( de 2 manybikers) komen ook af met een delegatie. Allen voor de 75 km...

Start: iets na negen

CU
pacobike
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

zondag kunnen we er niet bij zijn in Belsele, ook morgen zijn er beroepsverplichtingen zodat we vandaag in de late namiddag een trainingsritje hebben gedaan in de omgeving Waasmunster-Hamme ... we hadden er niet bij stil gestaan, maar uiteraard loopt de TT van Belsele door deze regio en jawel ... de bepijling hangt er al ... wij hebben dan een 10-km van de route gevolgd en hebben toch wat nieuwe baantjes ontdekt in de regio die we goed kennen ... uiteraard zitten de "klassiekers" er ook tussen, maar in Waasmunster in het toch altijd plezant biken vinden we ... het parcours ligt er heel droog bij, dus de regen dit weekend zal geen spelbreker zijn ... hier en daar een korte zware vettige strook, maar voor 95% heel droog ... voilà, toch wat informatie voor diegenen die zondag willen rijden ... als je de streek niet kent is dit zeker een aanrader !

PS: voor de kenners: de leuke singletrack langs het BMX-parcours van Waasmunster zit er ook in ... daar ligt het op de traditionele plekken slecht, zeker als er honderden bikers zullen passeren ... maar laat jullie niet afschrikken !

veel plezier zondag
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Dickie wrote:'k Ga met het fietske ernaartoe.
Wsl voor de 50km, moet om 12.30 weer thuis zijn. :cry:
Of anders een lusje overslaan op de 75km, we zien wel...
Tot zondag.
Hoe laat je vertrek je, ik rij ook met den bike eventueel samen rijden?

Hoor het wel
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

nog nooit geweest langst die kanten

iemand een idee over het moddergehalte ginder ,met de huidige weersomstandigheden.

ben het modderen namelijk beetje beu aan het worden.
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

kijk eens bij Pacobike op bladzijde twee :wink:
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

oke bedankt bonsai

moet beter mijn ogen opendoen
MT-Barbie
Mountainbiker

Post by MT-Barbie »

Bosrider wrote:
smekke wrote:Hey mannen hoe zit da met de bevoorrading bij de 75 km. Ik heb al zo'n nen honger na 25 km. Is er da extra spul voorzien of moet 'ek men valieske meenemen ?
wat ist Smekke gaan we voor de 75 ?? As ge niet te rap van start gaat zie ik da wel zitten met mijn dieselke. En 2 bevoorradingen.... as ze er maor cote dore hebben gelijk in Sinaai 18/2. Dan ben ik niet te stoppen.
Gade gij voor te fietsen of voor te eten ???

:lol:
christoph
Mountainbiker

Post by christoph »

blazer wrote:nog nooit geweest langst die kanten

iemand een idee over het moddergehalte ginder ,met de huidige weersomstandigheden.

ben het modderen namelijk beetje beu aan het worden.

Vandaag heb ik de tocht nog gereden en de meeste modder is opgedroogd, ik en mijne fiets waren nie eens echt vuil. Alles is goed berijdbaar, enkele ontwijkbare plassen en een paar vuile padjes maar al bij al zeer goed te doen.
achilles
Mountainbiker

Post by achilles »

Woensdagavond de verkenning van de kidstour gedaan en vandaag mee gaan uitpijlen. Ik sta er nog altijd versteld van hoe een parcours op drie dagen zo kan veranderen. De omloop ligt er prima bij. Buiten een relatief zware strook in Sombeke en een pittige 100m langs de Moervaart geen noemenswaardige stoempzones te vinden.

En nu maar hopen op een stralend lentezonnetje ...

Aangezien ik morgen de pechdienst verzorg zou ik zeggen "Hopelijk niet tot morgen"... #-o
Tenzij achteraf op den après natuurlijk!! :drunk:

Ciao
Post Reply