WW S-works
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- ooSoo
- Mountainbiker
Waarom niet ??XC-SjoerieMoerie wrote:Da zou thuis hier toch ni doorgaan ze 5000€ voor ne mtb
Werk er een tijdje voor en leg er nog wat bij en je bent er .
Ik koop niet zo een bike voor te stoefen of zo , het is gewoon passie
Maar ik hang mijn geld anders niet aan vb uitgaan , drinken , roken , ...
dat scheeld ook al een pak !!!
Als je dat gans het jaar door doet kun je evengoed elk jaar dan zo een bike kopen ( maar dat ga ik nu ook wel niet doen )
- ooSoo
- Mountainbiker
Goede koers ?? ik vind van mijn eigen van niet .
Maar heb zo'n 3 a 4 keer per ronde moeten stoppen omdat mijn achterwiel blokkeerde van de modder !
Bij gewone slappe modder heb ik daar geen prob's mee , maar gisteren amai !
De bladeren bleven zitten door die speciale adaptor voor de remmen omhoog te plaatsen , kdenk dat ik zelf ene ga maken op school met meer ruimte dat ik dat probleem niet meer heb.
Normaal ging ik met gewone mtbwielen rijden maar heb dat achterwiel kappot gereden , daarmee had ik maar 2 keuzes , met diene bike of niet meedoen .
Maar het nog maar het begin van het seizoen dus er kan nog veel gebeuren ! Een top 10 zal er dit jaar niet inzitten maar ga proberen toch een top 15 te halen in het eindklassement.
Het zal ook beter gaan als ik mijn nieuwe bike heb , want heb geen vertouwen meer in mijn GF kader , kraakt soms en is zo slap ! zal wel rap keer breken , maar is ook al een bijna 8 jarige kader ook !
Maar heb zo'n 3 a 4 keer per ronde moeten stoppen omdat mijn achterwiel blokkeerde van de modder !
Bij gewone slappe modder heb ik daar geen prob's mee , maar gisteren amai !
De bladeren bleven zitten door die speciale adaptor voor de remmen omhoog te plaatsen , kdenk dat ik zelf ene ga maken op school met meer ruimte dat ik dat probleem niet meer heb.
Normaal ging ik met gewone mtbwielen rijden maar heb dat achterwiel kappot gereden , daarmee had ik maar 2 keuzes , met diene bike of niet meedoen .
Maar het nog maar het begin van het seizoen dus er kan nog veel gebeuren ! Een top 10 zal er dit jaar niet inzitten maar ga proberen toch een top 15 te halen in het eindklassement.
Het zal ook beter gaan als ik mijn nieuwe bike heb , want heb geen vertouwen meer in mijn GF kader , kraakt soms en is zo slap ! zal wel rap keer breken , maar is ook al een bijna 8 jarige kader ook !
- ooSoo
- Mountainbiker
Ben 33e geworden.
Ja ik ben de ploegmaat van Sam , ik stond achter u .
Ik was ook den diene met kleren van D-Bike met mijn Gary Fisher
Skull : uwen bike is wel schoner in het echt dan op foto vind ik !
Ja met mijne S-works zal da veel beter gaan ! daar kunnen mijn remmen niet vol zitten van de modder ( disc's )
Ja ik ben de ploegmaat van Sam , ik stond achter u .
Ik was ook den diene met kleren van D-Bike met mijn Gary Fisher
Skull : uwen bike is wel schoner in het echt dan op foto vind ik !
Ja met mijne S-works zal da veel beter gaan ! daar kunnen mijn remmen niet vol zitten van de modder ( disc's )