wie van jullie heeft een hond?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

awel djtc das vind ik nu schoon zie, mensen die een hond uit het asiel halen!!!! =D> =D> =D>

k heb het nu ni voor poedels maar das ieder zijn smaak hé, ik ben meer zo voor de powerdogs!!!
dj-tc
Mountainbiker

Post by dj-tc »

MADRISTA666 wrote:awel djtc das vind ik nu schoon zie, mensen die een hond uit het asiel halen!!!! =D> =D> =D>
We zijn naar het asiel geweest een week voor we gingen samenwonen. "Om eens te kijken" ... direct gekozen ;) Hij ging daar normaal nog een week blijven ... maar na 2 dagen zijn we hem toch al gaan halen en heeft nog mee bij mijn ouders gelogeerd :D
MADRISTA666 wrote: k heb het nu ni voor poedels maar das ieder zijn smaak hé, ik ben meer zo voor de powerdogs!!!
Wij waren daar ook niet zo voor ;) Wij wilden gewoon een niet al te grote hond, met "lang" haar :) En gene cliché hond (bijvoorbeeld ne poedel :p).
Maar ondertussen moek toch zeggen dat dat ongelooflijk fantastische beesten zijn :) Ook kwa karakter, en slimheid :) Zolang ge ze een beetje normaal knipt ;)

Zoals:
http://users.telenet.be/truyen.chris/bd/boomer.JPG
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

er zouden meer mensen moeten zijn die een hond uit het asiel halen!!!

als ik ooit nog een hond koop wordt het ook 1 uit het asiel

nog véél plezier ermee
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

een jaar of 5 geleden heb ik ook een hond gaan halen in het asiel, hij was toen al 2 jaar en wa vo:ledig verwaardeloost, was een superhond maar vanaf hij kon weglopen deed hij dat. zo ons best gedaan om hem van alles bij te leren, mar hij liep steeds weg, na een jaar of 2 is hij weggelopen en hebben we hem nooit meer weergezien :( man, man heb ik gezocht toen, zonder resultaat. nooit meer weergezien :cry:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

das wel spijtig dan!!!
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

yep, veeeel spijt van gehad :(
Fuzzion
Mountainbiker

Post by Fuzzion »

Bye the way wat ze hier zeggen van nen AMstaf ni te véél van aantrekken zene, da zijn juist de domste mensen die zoiets zeggen!!!
Euh...de domste mensen?
Als ik zo op het straatbeeld het merendeel, pas op ik zeg niet iedereen, van de eigenaars van Am.staf. bekijk, dan denk ik toch wel niet dat ik dommer ben....

Grtz,

Kevin
//Smalle\\
Mountainbiker

Post by //Smalle\\ »

Is het goedkoper als je een hond uit het asiel haald?
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Zal wel zijn in een asiel vragen ze niet te véél, die mensen zijn blij dat er een hond gehoplen is ( prijs +/- 150€ ) dacht ik
d-man
Mountainbiker

Post by d-man »

elmago wrote:@ madrista666

Knap beest, dat zie je niet zoveel hé, een Bordeaux Dog met zwart masker. De meeste die ik ken zijn rednose. Trouwens één van de lievelingsrassen van mijn madam. :wink:
Inderdaad een super mooie hond!! Ik wist zelfs niet dat ze een Bordeaux in blackmask hadden #-o :oops:
Post Reply