k heb het nu ni voor poedels maar das ieder zijn smaak hé, ik ben meer zo voor de powerdogs!!!
wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
awel djtc das vind ik nu schoon zie, mensen die een hond uit het asiel halen!!!!

k heb het nu ni voor poedels maar das ieder zijn smaak hé, ik ben meer zo voor de powerdogs!!!
We zijn naar het asiel geweest een week voor we gingen samenwonen. "Om eens te kijken" ... direct gekozenMADRISTA666 wrote:awel djtc das vind ik nu schoon zie, mensen die een hond uit het asiel halen!!!!![]()
![]()
Wij waren daar ook niet zo voorMADRISTA666 wrote: k heb het nu ni voor poedels maar das ieder zijn smaak hé, ik ben meer zo voor de powerdogs!!!
Maar ondertussen moek toch zeggen dat dat ongelooflijk fantastische beesten zijn :) Ook kwa karakter, en slimheid :) Zolang ge ze een beetje normaal knipt
Zoals:
http://users.telenet.be/truyen.chris/bd/boomer.JPG
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
er zouden meer mensen moeten zijn die een hond uit het asiel halen!!!
als ik ooit nog een hond koop wordt het ook 1 uit het asiel
nog véél plezier ermee
als ik ooit nog een hond koop wordt het ook 1 uit het asiel
nog véél plezier ermee
een jaar of 5 geleden heb ik ook een hond gaan halen in het asiel, hij was toen al 2 jaar en wa vo:ledig verwaardeloost, was een superhond maar vanaf hij kon weglopen deed hij dat. zo ons best gedaan om hem van alles bij te leren, mar hij liep steeds weg, na een jaar of 2 is hij weggelopen en hebben we hem nooit meer weergezien
man, man heb ik gezocht toen, zonder resultaat. nooit meer weergezien 
-
madrista666
- Mountainbiker
Euh...de domste mensen?Bye the way wat ze hier zeggen van nen AMstaf ni te véél van aantrekken zene, da zijn juist de domste mensen die zoiets zeggen!!!
Als ik zo op het straatbeeld het merendeel, pas op ik zeg niet iedereen, van de eigenaars van Am.staf. bekijk, dan denk ik toch wel niet dat ik dommer ben....
Grtz,
Kevin
-
//Smalle\\
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Zal wel zijn in een asiel vragen ze niet te véél, die mensen zijn blij dat er een hond gehoplen is ( prijs +/- 150€ ) dacht ik