wie van jullie heeft een hond?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
d-man
Mountainbiker

Post by d-man »

elmago wrote:
Fuzzion wrote:Goed lezen jongens :
Ik wil niet alle eigenaars van honden van dit ras over met dezelfde kam scheren, maar persoonlijk vind ik dat dit ras verboden zou moeten worden.

En verder: tuurlijk is ieder zijn eigen hond niet agressief. Maar bepaalde rassen zijn toch intrinsiek gevaarlijker dan anderen. En daar kan je niet van onderuit. En van dergelijke hondenrassen een modetrend maken, is er over. Dit wou ik duidelijk maken.
Eens goed redeneren he :wink:, stel jij schaft die 'gevaarlijke' :roll: rassen af. Wat gaan marginale gevallen 8) zoals ik dan doen? Juist ja, we gaan een ander soort hond zoeken om de stoere met uit te hangen he. Met als gevolg er, zal een nieuw soort ras als gevaarlijk aanzien worden, en je kan van voor af aan beginnen . En voor dat je het weet zit je bij uwe labrador/golden retriever , en zit jij met een marginale gevaarlijke hond in huis ](*,) [-o< .

een hond is maar zo gevaarlijk als de eigenaar zelf ze. Alleen jammer dat in de huidige media cultuur altijd dezelfde incidenten naar voor worden geschoven. Toen men zus, 15 jaar geleden door een poedel is aangevallen en in haar gezicht is gebetenkwam dat niet op de VTM ze :roll:.(ah neen, want een poedel is een braaf beestje he, en dat verkoopt niet ) En toen men neef zijn 'stratier' eens was uitgebroken en de buur zijn kippen had doodgebeten kwam dat zelfs nog niet in de streekkrant, maar het had eens een 'pitbull' moeten zijn :roll: .....
Last edited by d-man on Fri 23 Mar 2007 00:28, edited 1 time in total.
Arlen Ness
Mountainbiker

Post by Arlen Ness »

Image
Dat is mijn motto
Sorry, maar hier ga ik verder geen tijd meer aan besteden, het blijkt toch ongeneeslijke kortzichtigheid te zijn.
Man, het heeft echt geen zin , om u hier in op te jagen...
Idioten zijn van alle tijden!

Dit is onze rakker, en ik zou voor geen geld van de wereld, ooit nog een ander ras in huis willen!
één Bull terriër ..altijd bull terriër

Image

Image
d-man
Mountainbiker

Post by d-man »

Arlen Ness wrote: Dit is onze rakker, en ik zou voor geen geld van de wereld, ooit nog een ander ras in huis willen!
één Bull terriër
schoon beestje :-)

maar t ziet er een gevaarlijk beest uit ze [-X :wink:
Arlen Ness
Mountainbiker

Post by Arlen Ness »

d-man wrote:
Arlen Ness wrote: Dit is onze rakker, en ik zou voor geen geld van de wereld, ooit nog een ander ras in huis willen!
één Bull terriër

Ge moest eens weten... 8) hij likt u dood !
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

Arlen Ness wrote:
d-man wrote:
één Bull terriër

Ge moest eens weten... 8) hij likt u dood !
Joepie, ik ben niet meer de enige marginaal op het forum! :lol:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

@ arlen nes

een ferm bazeken precies, wel nen schonen

dit is ons beestken zie een Bordeaux dogsken ( ook een powerdog )

Image
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

@ madrista666

Knap beest, dat zie je niet zoveel hé, een Bordeaux Dog met zwart masker. De meeste die ik ken zijn rednose. Trouwens één van de lievelingsrassen van mijn madam. :wink:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

@elnago

ons meisken is er wel 1 met karakter zene.

Nope met zwartmasker komt niet zovéél voor, speelde géén rol voor ons of zwart of bordeaux was en tis dus een zwartje geworden.

Hier was ze wel nog maar +/- 11mnd op ondertussen is ze 1.1jaar, als ik tijd heb zal ik is een nieuw fotoken van haar nemen

Bye the way wat ze hier zeggen van nen AMstaf ni te véél van aantrekken zene, da zijn juist de domste mensen die zoiets zeggen!!! :wink:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

@madrista:
mooie hond, ik wist dat je er een had maar khad hem nog niet gezien.
dj-tc
Mountainbiker

Post by dj-tc »

Dit is den onze :)

Foto in het asiel, toen we hem net gekozen hadden:
Image

En al ewa recenter:
Image
Image

We wisten pas dat het ne raspoedel was nadat we hem gekozen hadden :oops:
Maar we laten hem nooit al te poedelig knippen ;)
Post Reply