Canyon-meeting

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Even de lijst aangepast.

1. SusXT : elke weekend in mei is nog vrij.
2. Nico_1977 : elke weekend Mei en Juni is mogelijk, voorkeur zaterdag, dan kan der nog een TT op zondag bij gepitst worden
3. scubaluc : Bij mij alleen de onpare week-ends (de andere is mijn zoontje bij mij) dus in mei wk19, 21, en voor juni wk23, 25 (12,13 en 26, 27 mei)
4. Section_00 : voor 22 mei en na 3 juni.
5.Blokske : elk weekend in mei is vrij. (voorkeur zondag's, zaterdag's zit ik met weekend werk)
6. BENd over: elk weekend in mei is vrij.
7. Canyon Luc :Elk weekend in mei ben ik vrij
8. nicolasdb: drie eerste weekends voorlopig nog vrij
9.Ridley86 : elk weekend in mei is vrij. (voorkeur zondag's, zaterdag's zit ik met weekend werk)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

We zijn al met 9 man. 12 of 13 mei is iedereen nog vrij. 't Zal dus in dat weekend doorgaan. De juiste dag zal afhangen van wanneer er douches ter beschikking zijn. Een zondag zou het meest aangewezen zijn omdat de weekendwerkers dit als voorkeur opgaven.
Section_00, je stelde ooit voor om in omgeving Leuven te gaan rijden? Zie je het zitten om dit bij jou te organiseren? Het ligt centraal en is vlot bereikbaar.
Mocht dit niet haalbaar zijn, dan wil ik hier wel eens horen voor douches, maar voor de bikers uit de Vlaanders is dit wil even rijden. Ik ben namelijk van Dilsen-Stokkem (tussen Maasmechelen en Maaseik).
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

@ SusXt,

zeer tof idee van je SusXt.
Ik had er graag bij geweest maar helaas ben ik die weekends niet vrij.
Voor een volgende samenkomst (misschien in de zomer) wil ik wel de organisatie op mij nemen. Als het zich dan toelaat kunnen we een tochtje maken op GPS. Van de organisatie www.mtb.be mag ik wel een 10-tal in bruikleen hebben. Zo kan elke biker eens kennis maken met het rijden op GPS(Garmin Geko 201).

groetjes.
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

hello

voor mij is het goed om in deze geburen te rijden
maar is het ni cooler/praktischer van met zn allen naar de ardennen te trekken, houffalize ofzo en daar een van de vaste routes te rijden? of liever niet?
ik kan zeker eens horen of er in de geburen sportcentra zijn die hun douches ter beschikking willen stellen, maar als we het op zondag doen weet ik niet of deze open zullen zijn..
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Maakt mij niet uit. Theux is vooraan in de ardennen en erg mooi gelegen. In Malmedy kan je douchen in de sporthal, maar da's dan alweer wat verder rijden. Maar misschien is voor sommigen de ardennen wat ver rijden. Ik sluit me aan bij de meerderheid.
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

SusXT wrote:Ik sluit me aan bij de meerderheid.
Idem hier.. hoewel ardennen altijd wel iets leuker is he :-)
Ik wil gerust wel nog iemand een lift geven indien hij/zij geen vervoer heeft (buiten zijne fiets dan.. )
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

De ardennen lijkt me wel een heel goei idee =D>
Canyon Luc
Mountainbiker

Post by Canyon Luc »

Zie de ardennen ook wel zitten ,kan ook wel iemand mee nemen met de wagen Regio ST-KAT-WAVER / MECHELEN
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

ik kan eventueel ook iemand meenemen (regio leuven) :bounce:
vet vet
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

als ik jullie was zou ik niet naar de ardenne trekken, al die canyon fietskes gaan dat daar niet aan kunnen, zou eerder een tochtje op de weg preferenen om niet teveel brokken te krijgen :lol:
Post Reply