Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Als het nu niet meer regent overweeg ik zelfs om te starten met mijn geax mezcals (rij belofte), neem wel voor het zekerste mijn michelling AT me voor het geval het nog zou moeten regenen!
Heeft er al iemand het parcour gereden? Staat?
groeten
Pieter
Heeft er al iemand het parcour gereden? Staat?
groeten
Pieter
- sintesibrother
- Mountainbiker
Vorig jaar ook gestart in de fun-klasse, kan er best vettig bij liggen! Zeer groen toen nog, andere banden, bandenspanning? Iedereen stond daar met een fietsje uitgerust met XT en deze met zijn LX achterderailleur.
Op een bepaald moment lag ik ver over mijn stuur in de afdaling omdat mijn voorband vast zoog in de modder
Toen opgegeven na een half uurtje, omdat het op sommige plaatsen echt niet te doen was. Ik rij zeker ooit nog een keertje mee voor de fun (de sfeer die er hangt op zo een wedstrijd is eigenlijk zeer fijn!), al was het maar om te zien dat ik geen conditie heb gelijk een ander
Aan iedereen die twijfelt en dit nog niet heeft meegemaakt: doen! (maar verwacht geen top 5 :-p)
Skull, vaste voorvork moet te doen zijn.
Modder? Ik heb nog kunnen waarnemen dat de rijlijn altijd maar droger werd (redelijk snel zelf). Maar toen zag het al redelijk zwart voor mijn ogen en was de stuurvaardigheid zeer ver te zoeken :D
Maar mijn beperkte ervaring in Zottegem leert me dat het best zwaar kan liggen en toch redelijk snel droog kan worden gereden.
Op een bepaald moment lag ik ver over mijn stuur in de afdaling omdat mijn voorband vast zoog in de modder
Toen opgegeven na een half uurtje, omdat het op sommige plaatsen echt niet te doen was. Ik rij zeker ooit nog een keertje mee voor de fun (de sfeer die er hangt op zo een wedstrijd is eigenlijk zeer fijn!), al was het maar om te zien dat ik geen conditie heb gelijk een ander
Aan iedereen die twijfelt en dit nog niet heeft meegemaakt: doen! (maar verwacht geen top 5 :-p)
Skull, vaste voorvork moet te doen zijn.
Modder? Ik heb nog kunnen waarnemen dat de rijlijn altijd maar droger werd (redelijk snel zelf). Maar toen zag het al redelijk zwart voor mijn ogen en was de stuurvaardigheid zeer ver te zoeken :D
Maar mijn beperkte ervaring in Zottegem leert me dat het best zwaar kan liggen en toch redelijk snel droog kan worden gereden.
- stevens racing
- Mountainbiker