Tzijn er ier nog, zulke dingen met uw MTB doen is niet altijd gezond voor de fiets é, daarom mss later een goedkope trailbike?mtb arno wrote:verdomme, kben jaloers, ik ga mij echt een trial bike aanschaffen
YAABAA 499 trialbike
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Funny Biker
- Mountainbiker
Post by Funny Biker »
- Funny Biker
- Mountainbiker
- EL_NOPPES
- Mountainbiker

ik trial nu drie maanden
het is een beetje een overzicht van waar ik kom(trialgewijs e)
op het einde had ik nog een stukje waar ik op m'n voorwiel stond, maar doorhet op het i-net te zetten is het verloren gegaan
comment away !
Last edited by EL_NOPPES on Mon 26 Mar 2007 22:37, edited 1 time in total.
- EL_NOPPES
- Mountainbiker
euhm ja, vooral evenwicht, stilstaan, een keer je een trialbike hebt is het eerste vooral op je achterwiel staan
in het filmpje zie je ook hoe ik begonnen, ben en uiteindelijk nu op vijf paletten geraak en zelf op zes op een andere manier, je moet vooral veel proberen, als je start is het ook belangrijk dat je scheenbeschermers hebt,ik heb dat niet gedaan en heb enorme littekens op mijn scheen van die pedalen, nu shiet ik er bijna nooit meer van, voor je iets doet moet je jezelf het zien doen(zo doe ik het toch) het is ook veel gewend worden
EN GOED U REM AANVOELEN
en je materiaal goed controleren, want je kunt plots je stuurpen,stuur,vork ... breken
ik trial direct als ik mij nog maar een beetje begin te vervelen, ik zit de helft minder op de pc ,ben meer buiten, en heb nog meer beweging dan vroeger, ik zit per dag meer dan vier uur buiten
enfin, als je het niet graag doet, ze zijn rap verkocht ,die fietsjes
in het filmpje zie je ook hoe ik begonnen, ben en uiteindelijk nu op vijf paletten geraak en zelf op zes op een andere manier, je moet vooral veel proberen, als je start is het ook belangrijk dat je scheenbeschermers hebt,ik heb dat niet gedaan en heb enorme littekens op mijn scheen van die pedalen, nu shiet ik er bijna nooit meer van, voor je iets doet moet je jezelf het zien doen(zo doe ik het toch) het is ook veel gewend worden
EN GOED U REM AANVOELEN
en je materiaal goed controleren, want je kunt plots je stuurpen,stuur,vork ... breken
ik trial direct als ik mij nog maar een beetje begin te vervelen, ik zit de helft minder op de pc ,ben meer buiten, en heb nog meer beweging dan vroeger, ik zit per dag meer dan vier uur buiten
enfin, als je het niet graag doet, ze zijn rap verkocht ,die fietsjes