Flanders Cup - Zottegem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

S k u l l wrote: Misschien toch eens overwegen om een RR achteraan te steken :roll: .
Zeker te doen. Niet te hard zetten en ik kan er het hele jaar door mee uit de voeten.

En zoveel regen geven ze nu ook niet meer. Vanaf vrijdag zou het al droog blijven dus...
aaron
Mountainbiker

Post by aaron »

doen jullie nog zware trainingen deze week
of doen jullie helemaal niets meer in afwachting
van de race
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

ik reed vorig jaar bij de elites mee en had de verkeerde bandenkeuze gemaakt, ik dacht dat het nog zou regenen en gokte op dunne bandjes met een modderprofiel, maar het regende niet en het parcours werd met de ronde beter berijdbaar, zoiets zal het zondag ook wel worden denk ik.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

aaron wrote:doen jullie nog zware trainingen deze week
of doen jullie helemaal niets meer in afwachting
van de race
vandaag na het leren vo de examens( bweik :-? ) ga ik in den donkere nog een uurke of 2 bollen volledig extensief, en vrijdag doe ik nog ne kleine interval. en zaterdag een halfuurke goed losrijden en meer doe ik niet meer.
provo
Mountainbiker

Post by provo »

Welke cassette steken julie zoal vanachter? Is dat eerder een race-cassette (12-23) of MTB (13-28)?

Het is mijn eerste keer dat ik meerij in de funklasse en ik heb niet echt een beeld van de versnellingen die rondgedraaid worden.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Iedereen een gewone mtb cassete denk ik
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

zaskar72 wrote:ik kan door omstandigheden ni meerijden jammer maar ja ...
ik zou wel Vilvoorde rijden en mss ook Langdorp
en zeggen dat het in kessel net achter den hoek is van mijn vriendin maar dan kan ik ni door een scholfeest van mijn dochter en dat wil ik echt ni missen !!
maar hoe zit dat dan voor die nr? moet ik me nu al inschrijven dan of zo? :drunk:

[-o< antwoord aub [-o<
dtf
Mountainbiker

Post by dtf »

op voorhand inschrijven gaat alleen voor de vergunninghouders,je kan de dag zelf inschrijven,dat gaat daar redelijk vlotjes.
robin
Mountainbiker

Post by robin »

zo te zien zal het crossen worden met de nobby's

ze geven geen al te schitterend weer nog deze week
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

bij de elites was het parcours vorig jaar helemaal vast aangereden en was het mogelijk om met een snelle band te rijden. Dit jaar zal het wss ook zo worden. het parcours in zottegem wordt zeker niet slechter doordat er al reeksen op reden. Dat was mijn gevoel vorig jaar toch.

ik startte met hutchinson scorpion 1.75 en mosquito 1.85, maar was beter met een racing ralph of python gestart met lage druk.
Post Reply