Bikers uit Schoten

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Ik ben van Sint-Job! 8)
jeroen
Mountainbiker

heeft er iemand zin om eens samen wat te gaan mountainbiken

Post by jeroen »

nu dat we toch weten dat we met een aantal in de buurt van Schoten wonen ... kunnen we evengoed eens afspreken om een routje te rijden of een toertochtje mee te doen... :-D
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Das een goed idee =D>;
samen is altijd leuker dan alleen!
SilverFokske
Mountainbiker

Post by SilverFokske »

Hi there
Ik ben van Brecht, ook ni zo ver uiteindelijk. Ben nog maar een beginner.
Maare, als je niks op een 44tiger tegen hebt, wil ik wel es ne keer de streek met een paar van jullie gaan verkennen.
Peerdsbos en militair domein ken ik nog niet echt. Drieboomkensberg en Brechtse heide ben ik al wel eens gaan verkennen.
Cya
Dries
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Wanneer spreken we eens af?
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

Als't wa beter weer is zullen we eens afspreken, als iemand een goed idee heeft ivm. meetingplek, waar we gaan rijden, datum; zet het dan maar even hier zou ik zeggen
jeroen
Mountainbiker

voortstel

Post by jeroen »

Wat denken jullie van zondag 8 april?

We kunnen een bloso route doen (Willebroek heb ik nog niet gereden) ofwel hier iets in de buurt. (Ik weet alleen een redelijk korte omloop langs het anti-tank kanaal.

Graag voor mij ook een niet te moeiliijke route (technisch moeilijk), aangezien ik ook beginnend biker ben.

Iemand nog andere voorstellen?
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Dag Jespersj De 8 april gaat nogal moeilijk voor mij, omdat ik ga fietsen met de zoon (12 jaar) van mijn beste vriendin die om de 14 dagen bij haar is. Dus zo het de 15 april beter uitkomen. En dan kunnen we een bloso tour doen, zolijk je zegt die van willebroek of die van herenthals (heel schone al een klein stuk gedaan). En je moet geen schrik hebben dat je een beginnende biker bent, ik ben er ook één. ben pas in december begonnen en ieder weekend probeer ik te gaan mtb of fietsen op de baan. En we kunnen in schoten afspreken. En als iemand anders mee wil kan ook naar daar komen.
BENd over
Mountainbiker

Post by BENd over »

15 april, is voor geen probleem, als jullie die bloso route willen doen, rijden jullie dan met de fiets daarheen of met de wagen?
Maratom
Mountainbiker

Post by Maratom »

Ik denk dat als we vanuit Schoten met de fiets naar Willebroek rijden om daar de Bloso toer te rijden, dat we daar niet veel meer zullen presteren. Dat is al een toer op zich. Als we met de wagen ergens naartoe rijden om daar te biken mag je het me altijd laten weten. Ik kan zelfs nog iemand meenemen.
Post Reply