Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Na dat stuk mul zand draai je links omhoog, ongeveer een 200m omhoog en dan als je boven bent, terug op verharde weg, dan moet je rechts af. Dit is een zeer smal paadje tussen een houten hek en een draad met klimop, vandaar staan er normaal terug alle pijltjes. Ik denk toch dat het dit stuk is dat je bedoeld. Ben er daarjuist ook nog geweest en de drie lussen lagen idd perfect.
kan het zijn da jij nogal vrij 'rechtop' op uwe velo zit? ik heb één medebiker met een gelige tenue gezien in de verte en dat was op het 'technische stuk van rood'. heb het gat proberen toe te rijden. ben even op hem teruggekomen in een afdaling, maar ik trapte veel te groot en heb mezelf opgeblazen. in de wetenschap da ik nog 27 km langs het kanaal en dus met een stevig fris windje in het aangezicht nog terug naar huis moest heb ik dan maar besloten de handdoek in de ring te smijten en hem rustig uit te bollen.Dafke08 wrote:Na dat stuk mul zand draai je links omhoog, ongeveer een 200m omhoog en dan als je boven bent, terug op verharde weg, dan moet je rechts af. Dit is een zeer smal paadje tussen een houten hek en een draad met klimop, vandaar staan er normaal terug alle pijltjes. Ik denk toch dat het dit stuk is dat je bedoeld. Ben er daarjuist ook nog geweest en de drie lussen lagen idd perfect.
Normaal zit ik redelijk gebogen op mijn fiets en mijn tenue is zwart met oranje, ene van scott. En als ik het zou geweest zijn, dan had ge eerst drie andere moeten tegenkomen, want we waren met vieren en ik hong daar een stukje voor. Donderdag ga ik normaal terug.flyboy wrote:kan het zijn da jij nogal vrij 'rechtop' op uwe velo zit? ik heb één medebiker met een gelige tenue gezien in de verte en dat was op het 'technische stuk van rood'. heb het gat proberen toe te rijden. ben even op hem teruggekomen in een afdaling, maar ik trapte veel te groot en heb mezelf opgeblazen. in de wetenschap da ik nog 27 km langs het kanaal en dus met een stevig fris windje in het aangezicht nog terug naar huis moest heb ik dan maar besloten de handdoek in de ring te smijten en hem rustig uit te bollen.
Vanwaar ben je ergens? Misschien dat we samen is een tochtje kunnen maken daar.
Dafke08 wrote:Normaal zit ik redelijk gebogen op mijn fiets en mijn tenue is zwart met oranje, ene van scott. En als ik het zou geweest zijn, dan had ge eerst drie andere moeten tegenkomen, want we waren met vieren en ik hong daar een stukje voor. Donderdag ga ik normaal terug.flyboy wrote:kan het zijn da jij nogal vrij 'rechtop' op uwe velo zit? ik heb één medebiker met een gelige tenue gezien in de verte en dat was op het 'technische stuk van rood'. heb het gat proberen toe te rijden. ben even op hem teruggekomen in een afdaling, maar ik trapte veel te groot en heb mezelf opgeblazen. in de wetenschap da ik nog 27 km langs het kanaal en dus met een stevig fris windje in het aangezicht nog terug naar huis moest heb ik dan maar besloten de handdoek in de ring te smijten en hem rustig uit te bollen.
Vanwaar ben je ergens? Misschien dat we samen is een tochtje kunnen maken daar.
dat is het enige minpunt. ik moet veel tijd hebben, want ik heb genen tuut en ik moet eerst 27 km trappen (ben van schilde) om op dit prachtig parcours te geraken.
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Beschrijving klopt. Paaltje met kwestieuze pijl staat er wel degelijk maar helemaal rechts van de baan tegen de afsluiting. Het staat bijna IN het gangetje tussen de twee hovingen.Dafke08 wrote:Na dat stuk mul zand draai je links omhoog, ongeveer een 200m omhoog en dan als je boven bent, terug op verharde weg, dan moet je rechts af. Dit is een zeer smal paadje tussen een houten hek en een draad met klimop, vandaar staan er normaal terug alle pijltjes. Ik denk toch dat het dit stuk is dat je bedoeld. Ben er daarjuist ook nog geweest en de drie lussen lagen idd perfect.
De laatste keren dat ik er was stond daar altijd een witte camionette voor
Als je daar dan verkeerdelijk de asfaltweg rechtdoor rijdt, dan kom je op een kruispunt waar de blauwe lus later nog passeert (van rechts komend). Flyboy heeft het pijltje op dat kruispunt zien staan en gevolgd, en dan zit je inderdaad op het laatste stukje van blauw tot aan de splitsing met groen.
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Vanaf vandaag wel : www.winterduathlonkasterlee.beDafke08 wrote:Is er op internet ergens meer info te vinden over die winterduatlon?Cannonneke wrote:En zeggen dat de winterduatlon van Kasterlee (net voor nieuwjaar) bestaat uit 15 km lopen, 3x de volledige route van Herentals en dus 105 km MTB en dan nog eens 30 km lopen
iemand zin![]()
vorig jaar was het de eerste keer en regende het een hele tijd. De winnaar deed er meer dan 8 uur over
- Pascal Geerts
- Mountainbiker
Post by Pascal Geerts »
Ben er net nog geweest, en het parcours ligt er zo goed als perfect bij.
Heel weinig mul zand, en toch nog geen plekje slijk. Meer moet da nie zijn!
Heel weinig mul zand, en toch nog geen plekje slijk. Meer moet da nie zijn!