Voorvorken?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Ik heb een black super en skareb platinum tpc it van manitou en wens niets anders meer te hebben. De black is iets zwaarder maar oerdegelijk in mijn ogen, de skareb, daar is het geweten dat het een klein zeer is dat er een lek kan zijn aan de rebound knop, maar mijn velomaker heeft dit voorkeuring hersteld en nu helemaal geen klagen meer hoor. Manitou toppie in mijn ogen. Met RS heb ik niet genoeg gereden.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Met de RockShox Reba SL weet je dat je een goede vork koopt (zou persoonlijk dan wel voor de Reba race gaan, maar kom).
Van de Manitou Relic Super is nog niet veel geweten, misschien is dit wel de vork waar Manitou de top mee bereikt (hun R7 krijgt toch lovende commentaar dus...).
Ikzelf rij met een Reba Team en ben hier érg tevreden over.
Van de Manitou Relic Super is nog niet veel geweten, misschien is dit wel de vork waar Manitou de top mee bereikt (hun R7 krijgt toch lovende commentaar dus...).
Ikzelf rij met een Reba Team en ben hier érg tevreden over.
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
waarom? ik zie precies meer verschil in de kostprijs dan in de technische kenmerken. zijn er buiten die externe floodgate nog belangrijke verschillen?Rikske wrote:Met de RockShox Reba SL weet je dat je een goede vork koopt (zou persoonlijk dan wel voor de Reba race gaan, maar kom).