Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Op mijn site staan enkele foto's.
Voor de anderen, de inschrijvingen zijn nu al open...
Via http://www.belgianmountainbikecircuit.be kun je al op voorhand inschrijven. Zal je in Zottegem normaal wel wat tijd besparen tijdens de inschrijving.
Voor de anderen, de inschrijvingen zijn nu al open...
Via http://www.belgianmountainbikecircuit.be kun je al op voorhand inschrijven. Zal je in Zottegem normaal wel wat tijd besparen tijdens de inschrijving.
- van_hoof
- Mountainbiker
ik zou zeggen gewoon eens meedoen en je weet het, er zit een groot verschil tussen pakweg de top 5 en het gros van de deelnemers als je een deftige basisconditie hebt moet je je niet al te veel zorgen maken hoor.aaron wrote:Wat zijn zo de gemiddelde snelheden in de funklasse?
Kwestie van te weten als ik wel meekan.
Trouwens welke achterband zou ik best nemen (kzit nu met rr 2.1 en die voldoet echt niet bij supermodderige omstandigheden), een nobby nic 2.1 of 1.8 de voorband is een nn 2.1 of toch een andere merk / type?
ik kan door omstandigheden ni meerijden jammer maar ja ...
ik zou wel Vilvoorde rijden en mss ook Langdorp
en zeggen dat het in kessel net achter den hoek is van mijn vriendin maar dan kan ik ni door een scholfeest van mijn dochter en dat wil ik echt ni missen !!
maar hoe zit dat dan voor die nr? moet ik me nu al inschrijven dan of zo?
ik zou wel Vilvoorde rijden en mss ook Langdorp
en zeggen dat het in kessel net achter den hoek is van mijn vriendin maar dan kan ik ni door een scholfeest van mijn dochter en dat wil ik echt ni missen !!
maar hoe zit dat dan voor die nr? moet ik me nu al inschrijven dan of zo?
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Hangt er van af. Vorig jaar lag het parcours er zeer slecht bij in het begin. Maar eer de elites en de beloften aan de start kwamen was de staat van het parcours al heel wat beter.absalon wrote:hmmm ik zou het niet doen, je mag niet vergeten de grond zal nog heel nat liggen, van de neerslag de laatste tijd plus hoe meer er over gekoerst word hoe slechter