soms kunde em op ebay vinden
zoek achter magnesium vuelta remmen,der is er meestal maar één die dat verkoopt
Licht crankstel
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
Ik zal eens foto's nemen en ze online zetten (zeg dit al 10 maand maar allez.....)mtb arno wrote:heb je geen fotos van uw bike, ben eigenlijk wel benieuwdfranco wrote:Dit ziet er mooi uit, misschien iets voor het volgende project ( een corratec superbow?) zal het zeker onthouden, als er iemand ervaring heeft met dit ding laat eens iets horen he. Ik heb op het ogenblik 2 race face deus krankstellen en 1 FSA TEAM ISSUE MEGAEXO krank en zijn beiden heel goed, maar ben op zoek naar iets anders. Mijn Thompson x-line carbon weegt nu net geen 9 kg en zoek nog iets lichters in elkaar te steken. Maar niet op basis van een scott scale frame; dus.......
Ik heb dat hier eens aan het uitpluizen geweest.
Blijkbaar is ATIK een re-branding van het bestaande token. Of is het nu omgekeerd? Met die chinese/taiwanese firmaatjes weet je nooit, die schieten daar als paddestoelen uit de grond.
Ik ga die atik crank wel eens proberen. Als er nog iemand interesse moest hebben?
Vind de verschillen:

Blijkbaar is ATIK een re-branding van het bestaande token. Of is het nu omgekeerd? Met die chinese/taiwanese firmaatjes weet je nooit, die schieten daar als paddestoelen uit de grond.
Ik ga die atik crank wel eens proberen. Als er nog iemand interesse moest hebben?
Vind de verschillen: