25/03/07 - Belsele (Ronde van het Waasland zomereditie)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

ronmos wrote:
Bosrider wrote:
smekke wrote:Hey mannen hoe zit da met de bevoorrading bij de 75 km. Ik heb al zo'n nen honger na 25 km. Is er da extra spul voorzien of moet 'ek men valieske meenemen ?
wat ist Smekke gaan we voor de 75 ?? As ge niet te rap van start gaat zie ik da wel zitten met mijn dieselke. En 2 bevoorradingen.... as ze er maor cote dore hebben gelijk in Sinaai 18/2. Dan ben ik niet te stoppen.
wa bedoelde Bosrider echt chocolade of bedoelde dien bos in waasmunster??????????? [-X
De 75 zal ik op een rustig tempo moeten rijden om da vol te houden.. Stekene Belsele 75km Belsele Stekene zal vlug een 100km #-o worden maor aan den bos van Waasmunster zal ik wel even rechter op het zadel gaan zitten en tandje bijsteken hoor :-D ! Geef mij maor de echte chocolat kwestie mijn suikerpijl beetje op punt te houden.
En Tarzan, ge moet keuzes maken in 't leven he... een erotisch weekendje met de madam of een paar uurtjes funbiken met de vrienden...?? (moeilijke keuze zeker ??)
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Bosrider wrote:
ronmos wrote:
Bosrider wrote: wat ist Smekke gaan we voor de 75 ?? As ge niet te rap van start gaat zie ik da wel zitten met mijn dieselke. En 2 bevoorradingen.... as ze er maor cote dore hebben gelijk in Sinaai 18/2. Dan ben ik niet te stoppen.
wa bedoelde Bosrider echt chocolade of bedoelde dien bos in waasmunster??????????? [-X
De 75 zal ik op een rustig tempo moeten rijden om da vol te houden.. Stekene Belsele 75km Belsele Stekene zal vlug een 100km #-o worden maor aan den bos van Waasmunster zal ik wel even rechter op het zadel gaan zitten en tandje bijsteken hoor :-D ! Geef mij maor de echte chocolat kwestie mijn suikerpijl beetje op punt te houden.
En Tarzan, ge moet keuzes maken in 't leven he... een erotisch weekendje met de madam of een paar uurtjes funbiken met de vrienden...?? (moeilijke keuze zeker ??)
hawel das goe gesproken : we combineren de twee : een erotische mtb tocht met de vrienden =D>
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

[/quote]

hawel das goe gesproken : we combineren de twee : een erotische mtb tocht met de vrienden =D>[/quote]

Tarzan, da zou wel eens een gat in de markt kunnen zijn (vraag me nu niet "wie is de markt" he) Na de variante nachtbiking nu de erotische biking... der gaot volk naar komen kijken....
Allez, voor u zit de 75 er niet in... volgens Ronmos zal 't anders een schoon ritje worden.
david-pietje
Mountainbiker

Post by david-pietje »

:-D
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Wij zullen ook van de partij zijn en we gaan voor de 75 km gaan.
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

David Pietje t'is wel de bedoeling da ge iets schrijft héééééééééé :-D
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

ALs het niet zot regend ben ik ook aanwezig en probeer de 75 km te doen, kom juist terug van de skivakantie.
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

nidecker wrote:ALs het niet zot regend ben ik ook aanwezig en probeer de 75 km te doen, kom juist terug van de skivakantie.
ze geven goe weer voor de zondag, dus geen excuus =D>
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

En het parcours? Hoe ligt dat erbij voor de 75km??
Graag een laatste update, aub..
Last edited by TaurineR on Fri 23 Mar 2007 21:04, edited 1 time in total.
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

yellowbike: zaterdag wordt de toer verder afgewerkt en zal er een verslag gegeven worden , dus even gedult , wij hebben ook de mogelijk de te slechte stukken te vervangen
morgen meer hier over
Post Reply