De volgende dingen moeten worden afgesproken : plaats, wie neemt de organisatie op zich, datum.
1. De plaats?
De plaats die we zoeken mag heuvalachtig zijn ergens in Brabant liggen om niemand met lange reistijden op te zadelen. Aarschot was al een voorstel. Misschien zijn er nog.
2. Wie organiseert?
Om praktische redenen hangt de keuze van de plaats ook samen met wie het wil organiseren. Veel organiseren is er niet aan, denk ik. 't Is leuk als er achteraf gedouchet kan worden en er wat kan worden nagepraat met een pint bier (of ne choco). Meestal kan je in iedere sporthal/voetbalclub douchen, indien dit afgesproken is met de verantwoordelijke daar. Of misschien heeft er iemand een zwembad thuis?
Ik weet niet of zo'n tocht moet worden aangevraagd. Als je 's zondags met een groep van 10 man gaat rijden, vraag je dat toch ook niet aan. Verbeter mij als ik mis ben.
3. Datum?
Ik stel voor een weekend in mei te nemen. Als je april neemt, gaan er een aantal agenda's al vol staan (zoals de mijne
Hieronder begin ik een lijst. Vul hier aan als je mee wil gaan en welke data je kan. Hoe meer data je opgeeft, des te groter het aantal deelnemers. Aan de hand van deze lijst wordt een datum gekozen.
Mocht ik iets vergeten zijn, gelieve aan te vullen!
Alé, ben eens curieus hoe het gaat aflopen. Ik heb er al zin in