tja, ik plan daar ook nog ns te gaan biken, maar als t inderdaad wat beter weer is en droger en vooral warmerdevil biker wrote:vandaag gaan biken in kasterlee, wel alleen de groene lus gedaan.
modderig,moderig niet normaal en teveel dat het niet meer plezant is (naar mijn mening).
hopenlijk word het rap droger zodat het parkoer er terug beter bij gaat liggen .
verschoot er van hoe gehavend het er is door de storm
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Charlie Big Potato
- Mountainbiker
Post by Charlie Big Potato »
Vandaag Herentals gedaan. Het plan was de rode en de groene lus te rijden, maar dat is iets meer geworden toen we vrij snel terug aan de startplaats waren (de kleine rode toer heeft dus geen aansluiting met de groene heb ik gemerkt toen :)).
Ik vond het echt een heel mooi parcours met mooie technische stukken en veel 'jumpjes' etc. Het moddergehalte viel zeker nog mee.
Ik vond het echt een heel mooi parcours met mooie technische stukken en veel 'jumpjes' etc. Het moddergehalte viel zeker nog mee.
hoi
Wij hebben zaterdag ook deze (wekelijkse toer) gedaan,
Er was ten opzichte van vorige week een gigantisch verschil in de plaatselijke situatie.
In de rode toer(begin dacht) is er een stuk dat wij nooit rijden omdat het er winter en zomer zo drassig is dat wij ons soms afvragen of ze dit stuk niet beter vervangen door een droger/aangenamer stuk.
voor de rest was er al een veel drogere toestand dan vorige week.
Wij hebben zaterdag ook deze (wekelijkse toer) gedaan,
Er was ten opzichte van vorige week een gigantisch verschil in de plaatselijke situatie.
In de rode toer(begin dacht) is er een stuk dat wij nooit rijden omdat het er winter en zomer zo drassig is dat wij ons soms afvragen of ze dit stuk niet beter vervangen door een droger/aangenamer stuk.
voor de rest was er al een veel drogere toestand dan vorige week.
Gisteren blauw & groen gereden. Super coole toer, maar een pak modder... Blijkbaar komen er graag crossen met hun jeep, dus op vele plaatsen diepe modder. Ergens op groen door een plas gereden die tot op kniehoogte diep was. Dat was een 'leuke' verassing
Als het wat droger is kom ik hier zeker terug!
Als het wat droger is kom ik hier zeker terug!
Ha, 'fantastisch' diepe put op blauw!
Ben ik blij dat ik via dit forum het paadje naar linksboven heb gevonden!
Woensdag 14 maart heb ik groen gereden. Er waren redelijk veel plassen maar geen enkele heel diep. Het was dan ook al een paar dagen mooi weer geweest. Wel 2 keer op 20 meter gevallen: ik nam een het paadje van de blauwe toer aan de Floreal om terug naar de grote weg te gaan: eerst met mijn stuur rechts blijven haken aan takken, en 20 meter verder hetzelfde maar dan aan de linkerkant.
Woensdag 14 maart heb ik groen gereden. Er waren redelijk veel plassen maar geen enkele heel diep. Het was dan ook al een paar dagen mooi weer geweest. Wel 2 keer op 20 meter gevallen: ik nam een het paadje van de blauwe toer aan de Floreal om terug naar de grote weg te gaan: eerst met mijn stuur rechts blijven haken aan takken, en 20 meter verder hetzelfde maar dan aan de linkerkant.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
weet er iemand hoe deze route er momenteel bijlicht ?
als hij terug goed berijdbaar is gaan ik hem zondag mss nog eens rijden, de vorige keer was het mij te veel modder (niks dan modder)
als hij terug goed berijdbaar is gaan ik hem zondag mss nog eens rijden, de vorige keer was het mij te veel modder (niks dan modder)