Canyon-meeting

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
SusXT
Mountainbiker

Canyon-meeting

Post by SusXT »

We hebben het er met verschillende Canyon-bezitters al over gehad om een allemaal tesamen te gaan rijden. Maar nu wordt het tijd om eens een topic te starten om ook anderen op de hoogte te brengen en afspraken te maken.
De volgende dingen moeten worden afgesproken : plaats, wie neemt de organisatie op zich, datum.

1. De plaats?
De plaats die we zoeken mag heuvalachtig zijn ergens in Brabant liggen om niemand met lange reistijden op te zadelen. Aarschot was al een voorstel. Misschien zijn er nog.

2. Wie organiseert?
Om praktische redenen hangt de keuze van de plaats ook samen met wie het wil organiseren. Veel organiseren is er niet aan, denk ik. 't Is leuk als er achteraf gedouchet kan worden en er wat kan worden nagepraat met een pint bier (of ne choco). Meestal kan je in iedere sporthal/voetbalclub douchen, indien dit afgesproken is met de verantwoordelijke daar. Of misschien heeft er iemand een zwembad thuis? :lol:
Ik weet niet of zo'n tocht moet worden aangevraagd. Als je 's zondags met een groep van 10 man gaat rijden, vraag je dat toch ook niet aan. Verbeter mij als ik mis ben.

3. Datum?
Ik stel voor een weekend in mei te nemen. Als je april neemt, gaan er een aantal agenda's al vol staan (zoals de mijne :oops: )De kans op mooi weer is in mei ook groter. Ne zaterdag of zondag, laat maar weten wat je voorkeur is.

Hieronder begin ik een lijst. Vul hier aan als je mee wil gaan en welke data je kan. Hoe meer data je opgeeft, des te groter het aantal deelnemers. Aan de hand van deze lijst wordt een datum gekozen.

Mocht ik iets vergeten zijn, gelieve aan te vullen!

Alé, ben eens curieus hoe het gaat aflopen. Ik heb er al zin in :bounce: .
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

1. SusXT : elke weekend in mei is nog vrij.
2. ...
Nico_1977
Mountainbiker

Post by Nico_1977 »

2. Nico_1977 : elke weekend Mei en Juni is mogelijk, voorkeur zaterdag, dan kan der nog een TT op zondag bij gepitst worden
3. ...
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

2. Nico_1977 : elke weekend Mei en Juni is mogelijk, voorkeur zaterdag, dan kan der nog een TT op zondag bij gepitst worden
3. scubaluc : Bij mij alleen de onpare week-ends (de andere is mijn zoontje bij mij) dus in mei wk19, 21, en voor juni wk23, 25
4.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

@ Scubaluc : wk 5-7mei is ook onpaar. Kan je dan niet?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

SusXT wrote:@ Scubaluc : wk 5-7mei is ook onpaar. Kan je dan niet?
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt :wink: week 19 is weekend van 12 en 13 mei.... week 21 is weekend van 26 en 27 mei, enz................
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

far out, i'm in! =D>

mei is goed

als het voor 22 mei is tenminste, ben op reis tot 3 juni
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

section_00 wrote:far out, i'm in! =D>

mei is goed

als het voor 22 mei is tenminste, ben op reis tot 3 juni
Dan kunnen we voorlopig allemaal de 12de en 13de mei. Maar ik verwacht nog geinteresseerden. Hopelijk is voor hun 12 of 13 mei ook goed.
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

voorlopig is we van 12/5 -13/5 nog vrij

grtz

:-D
fonzzzie
Mountainbiker

Post by fonzzzie »

Ik en ne MTB-collega da ook met ne canyon rijdt doen dan mee aan de 24 u van Kester.
Post Reply