18/03/2007 Raid du Sart Tilman

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jo
Mountainbiker

Post by jo »

dtf wrote:Julie,wat had je aan van kledij?is een thermovest te warm?
Wat doet ge aan als ge gaat trainen ? dan weet ge toch ongeveer wat ge moet aandoen ( nu ist wel een chrono )
Thermovest da zal wa te warm zijn denk ik , deze winter heb ik die nog maar 3 a 4 keer aan gedaan op trainingen .

wa ge aan gaat doen , hangt van de dag zelf af ( regen , temperatuur , wint ) da kunt ge nu nog niet zien .

Ik weet da ook nog niet , zie da morgen vroeg wel .
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

al enkele malen voorgehad dat ik me te warm heb aangekleed deze periode van het jaar!
is afzien en na een tijd word ik misselijk heeft er nog iemand daar last van van misselijkheid bij te warm aankleden?
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Handige Harry wrote:al enkele malen voorgehad dat ik me te warm heb aangekleed deze periode van het jaar!
is afzien en na een tijd word ik misselijk heeft er nog iemand daar last van van misselijkheid bij te warm aankleden?
Ja, te warm kleden is echt het slechte dat ik kan doen, dan nog liever kou hebben.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

nee misselijk word ik niet, maar ik kom niet vooruit
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Good look people !
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

Amaai het was serieus zwaar geweest daar in sart tilman! nochtans goed vertrokken in het lag er nogal redlijk goed bij de ondergrond maar toen begon het te regenen en het heeft niemeer opgehouden! toch het was weer een knap parcours had veel weg van het parcours van 2003.
spijtig van de vele modder maar na een verkwikkend douchke zijn we da weeral vergeten!
bij het naar huis gaan nog een zwaar ongeval gezien in Luik centrum, daar aan de brug lag een auto op de zijde en waren ze met enkele brandweermannen aan het wringen om de deur open te krijgen! was deze wagen van die brug afgedonderd ofzo? het zag er zeer serieus uit!
diamant
Mountainbiker

Post by diamant »

Wij hebben voor de eerste keer deelgenomen aan deze marathon.We kunnen spreken van een zeer geslaagde voormiddag.Door de aanhoudende regen lag het parcours er wel vettig bij maar zeker niet overdreven modderig.ik ben om 8.25 h vertrokken ,ee n tiental minuten voor de mannen die de chrono reden.Het parcours was ideaal om het nieuwe seizoen mee te beginnen.Met een gemiddelde van 20,7 ben je zeker bij de betere tourrijders.Als tourrijder heb je wel het grote voordeel dat je wat meer tijd kunt nemen bij een bevoorrading.Wij waren tevreden en komen nog terug.
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

1 Kevin Van Hoovels MtbTeamLangdorp
2 Mark Donné Trek
3 Mikael Torfs Chamizo-Sportful
Dion
Mountainbiker

Post by Dion »

Handige Harry wrote: bij het naar huis gaan nog een zwaar ongeval gezien in Luik centrum, daar aan de brug lag een auto op de zijde en waren ze met enkele brandweermannen aan het wringen om de deur open te krijgen!
Ze hadden ook de deur aan de andere zijde moeten pakken.... Is best lastig om de deur te openen waar de auto op ligt..

Ik denk dat die gast iets te hard over de rotonde is gescheurd.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Bij aankomst was 't al aan 't regenen (10 na 8 of zo) en maar gekozen voor de toer ipv de crono (regen=modder en niet moddergek). Aanvankelijk gestart voor de 55 maar uiteindelijk op m'n dooie gemakske en ook omdat m'n voorwiel iets teveel wegsloeg (modderband te hard opgepomt ?) uiteindelijk de 35 gereden (uhum, in 2h40). Bergop ging het me goed af, bergaf een pak minder....

De laatste 10 kilometer of zo wel nogal wat lol gehad : modder en redelijk vlak met kleine hindernisjes.

'k Had wel meer bosweg verwacht want uiteindelijk toch nog veel verharde boswegen (eerste afdaling) en gewone weg(langs de rivier op).

Chapeau voor de mannen van de 55 in dit weer !
Post Reply