Overmorgen ga ik de Bloso van Overijse eens bollen, eens zien of daar alles kits is
Oud-Heverlee - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Zou dit parcourken ook is willen gaan doen, is dit echt de moeite om te doen. K heb weining tijd om de zovele pagina's te bekijken, sorry hoor
Alvast mercikes hé menekes
Persoonlijk vind ik de combinatie blauw-rood-blauw het fijnst en zeker een aanrader (zelf snij ik hier en daar wat asfalt af zoals in St-Joris-Weert: onmiddellijk links inslaan vóór de spoorweg en dan nogmaals links naar 'De Kluis' i.p.v. die hele 'omleiding' te doen).LuckyIron wrote:parkoers is zeker de moeite, toch wel 1 van de betere bloso-routes!!!MADRISTA666 wrote:Zou dit parcourken ook is willen gaan doen, is dit echt de moeite om te doen. K heb weining tijd om de zovele pagina's te bekijken, sorry hoor![]()
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
mercikes hé mannen, staat dus op men planning om te gaan rijden.
Is ook véél in het bos te doen zekers?
thx
Is ook véél in het bos te doen zekers?
thx
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Op de afdaling op de blauwe route voor de spoorweg aan Sint-Joris-Weert ligt nog steeds een boom over de weg van de storm van 3 weken terug, woont er niemand in de buurt die over een kettingzaag beschikt
?
Aan het begin van die zanderige helling op de blauwe route stond ook een behoorlijk nieuw pijltje! (Al passeer ik daar ni zo vaak, dus kan al effe zijn)
Aan het begin van die zanderige helling op de blauwe route stond ook een behoorlijk nieuw pijltje! (Al passeer ik daar ni zo vaak, dus kan al effe zijn)
- A d r i
- Mountainbiker
Vandaag de 3 BLOSO's nog eens gereden. Lagen er perfect bij. Hopelijk blijft het droog tot morgenmiddag zodat de SVK tocht onder deze mooie omstandigheden kan doorgaan.
Er ligt nog steeds een boom dwars over die afdaling maar die is daar gesleept, niet door de storm. Ik kreeg er geen beweging in maar met een paar man moet die wel te verplaatsen zijn.
Ik moest nog ergens door een boom van de fiets maar ben al vergeten waar dat was, wel ergens op de Groene route in Heverleebos denk ik.
Er ligt nog steeds een boom dwars over die afdaling maar die is daar gesleept, niet door de storm. Ik kreeg er geen beweging in maar met een paar man moet die wel te verplaatsen zijn.
Ik moest nog ergens door een boom van de fiets maar ben al vergeten waar dat was, wel ergens op de Groene route in Heverleebos denk ik.
-
Guest
Post by Guest »
Yep. Ergens in het laatste lapje bos tussen de autosnelweg en de sporthal van Heverlee heeft een den zich ostentatief over de weg gevlijd.A d r i wrote:Ik moest nog ergens door een boom van de fiets maar ben al vergeten waar dat was, wel ergens op de Groene route in Heverleebos denk ik.