specialized epic Marathon Custom
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Ja hoor, superlicht, body zit zeker geen speling op, want dat was het probleem meestal dacht ik he.
Maar waar ik nu tegenwoordig wel een beetje last heb is dat als ik mijn stuur heel snel kort van links naar rechts beweeg, mijn wiel precies los staat, heeft dit met de spaakspanning te maken??
grtz
Nico
Maar waar ik nu tegenwoordig wel een beetje last heb is dat als ik mijn stuur heel snel kort van links naar rechts beweeg, mijn wiel precies los staat, heeft dit met de spaakspanning te maken??
grtz
Nico
- kristofmx
- Mountainbiker
- Location: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels
zetten van wielen
het kan idd te maken hebben met de spaken die hun een beetje hebben gezet dat u wiel persie losstaat, maar zou evengoe een oorzaak kunnen hebben lagers of gewoon snelspanner die beetje te los staat. En in het slechtste geval kan het eventueel te maken hebben met een te slappe vork. Wanneer ik mij recht zet op mijn pedalen en eens goe optrek, voel en hoor ik dat mijn wiel tegen mijn remblokjes komt, en da heeft dus te maken met de zijdelinkse slapheid van de vork.
Verder heel mooi project, nog een vraagje: die lagers voor crankset, heb je daar meer info over?
groeten MX
Verder heel mooi project, nog een vraagje: die lagers voor crankset, heb je daar meer info over?
groeten MX
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
http://www.bikesport.be/index.php/catal ... /pid=1998/
dan denk ik dat het de vork zal zijn, heb er gstrn mijn crossrides eens ff ingestoken, en deze hebben het ook, is dit normaal bij een vork van dit kaliber??
Met de Tora had ik er geen last van...
grtz
Nico
dan denk ik dat het de vork zal zijn, heb er gstrn mijn crossrides eens ff ingestoken, en deze hebben het ook, is dit normaal bij een vork van dit kaliber??
Met de Tora had ik er geen last van...
grtz
Nico
- kristofmx
- Mountainbiker
- Location: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels
antw
bij mijn weten komt het bij FOX nie zo vaak voor, maar je moet wel weten dat een tora een zwaardere vork is met 32mm vorkbenen, en wrs ook zwaardere boog derop.
heb een 7tal jaren in een fietsenwinkel gewerkt, en heb der bij fox nog nooit last van gehad, bij mijn black, en een sid is dat vrijvoorkomend voor iemand van mijn postuur. (1m89 en 92kg), weet niet of dat bij u ook het geval is?
groeten MX
heb een 7tal jaren in een fietsenwinkel gewerkt, en heb der bij fox nog nooit last van gehad, bij mijn black, en een sid is dat vrijvoorkomend voor iemand van mijn postuur. (1m89 en 92kg), weet niet of dat bij u ook het geval is?
groeten MX
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ahum, 1m86, en 67!!! Kgdaelman wrote:een meter 80 en max 65kilo (voor TP é)
hoe weet ik of de spaakspanning te lkaag is??
grtz
Nico
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
mij toch nog laten verleiden: wcs carbon stuur en 4axis stuurpen zijn onderweg...
ook AZT ti snelspanners besteld...
grtz
Nico
ook AZT ti snelspanners besteld...
grtz
Nico
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Aan de fiets kan het niet liggen , prachtig bikeske , jammer om het vuil te maken !!

- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
bedankt, toch schuw ik de modder & plassen niet, integendeel, daar zijn die dingen toch voor gemaakt mijn gedacht!! Achterraf een grondige poetsbeurt & das allemaal vergeten!!patje !!!! wrote:Aan de fiets kan het niet liggen , prachtig bikeske , jammer om het vuil te maken !!![]()
![]()
![]()
normaal moesten vandaag mijn nieuwe onderdelen van bij barracuda komen, echter niks ontvangen, hopelijk morgen..., ook die van bikesport laten op zich wachten, al 2 mails gestuurd, niks van reactie, begin een beetje mijn geduld te verliezen!!
enfin, monteren zal toch pas voor t weekend ergens zijn, morgen komen mijn vrouw & dochter thuis, eerst genieten vd baby!!!
grtz
Nico