Als we doe blijven plekken zal't zwoer zijn om wij te raaien den zulle we me de leste tram nor hoes moete komme
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
troost upatje wrote:Euh , in Ganshoren zijn we nog maar half weg !!!!!!!!!!
Als we doe blijven plekken zal't zwoer zijn om wij te raaien den zulle we me de leste tram nor hoes moete komme
de conductueur weet de weg en als het echt niet meer gaat, kunnen we nog altijd hopen dat er een wit camionetteken passeert.
Die zal ons wel meevoeren, als we een leffe teveel ophebben
Streets
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Gisteren slechts 3 "die hards" Bergaffers die wind en regen getrotseerd hebben.
(ben zelf ook in mijne nest blijven liggen....zoals.....)
Volgende 2 weken waarschijnlijk forfait : verjaardagsfeest
+ carnaval
.
Prima manieren om een goei conditie op te bouwen....!!!!
(ben zelf ook in mijne nest blijven liggen....zoals.....)
Volgende 2 weken waarschijnlijk forfait : verjaardagsfeest
Prima manieren om een goei conditie op te bouwen....!!!!
- Tom
- Mountainbiker
Den Tom werkt voor de KVV, gelegen in de Wetstraat recht tegenover het park).Streets wrote:Den Tom die kenen we.Millenniumbiker Mitch01 wrote:een van mijn geburen rijd dagelijks met fiets naar bxl, misschien kent ge hem (Tom) hij rijd met de hopduvels.
naar waar rijd die in Brussel?
Als dat zo doorgaat, dan kunnen we een konvooi inleggen.
Voor het ogenblik ken ik er 4 (met mezelf erbij) die dagelijks naar Brussel rijden. 5 dus met Tom erbij
De groep groeit.
Waar werkt hij?
@ crash, ge moogt u bij ons komen wassen
of eens overslagen kan ook, wassen is niet altijd nodig heee
Strreets
Ik vertrek thuis (dus 3 huizen verder dan de Millenniumbiker) rond 07.00 h. Route varieert naargelang de goesting/weer. Meestal 3 * per week, en dit op di., woe. & vr. Bij mooi weer elke dag.
Trouwens fijn om te lezen de er zoveel Mtbkires in Opwijk zitten. Bij gelegenheid een mee rijden met mijn buren (afin, als ik mag hé
Grtn,
T.