Massini
Flanders Cup - Zottegem
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
We moeten het 2u volhouden. Het aantal ronden zal afhangen van de zwaarte van het parcours.robin wrote:rij dit jaar ook voor et eerst bij de belofte,kweet ook niet waar ik zal eindigen,hoeveel rondjes moeten er gereden worden voor ons?
Edit: Zeg robin zou dat niet kunnen dat we gisteren even samen gereden hebben? Ik was met mijn Cannondale mountainbike 2 wielertoeristen aan het volgen en er kwam een beachbiker met een koersfiets van Bianchi bij ons rijden voor een tijdje. Kon dat jij niet zijn geweest?
Er doen behoorlijk veel renners mee in de funklasse ik denk toch een goeie 100.de funklasse Aen B starten om 13u15.
Wanneer zou ik best al in Zottegem zijn als ik het parcours wil verkennen en nog gaan inschrijven.
Is de organisatie goed? (Douches, vlotte inschrijving)
Hoeveel doen er ongeveer mee in deze klasse?
Hoeveel km is dit ongeveer?
Ik zorg dat ik rond 1uur30 voor de start aanwezig ben dan heb je nog ruim de tijd om in te schrijven en den toer eens te doe.
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
start dit jaar voor het eerst bij de beloften, samen met mijn ploegmaat thomas (thomachef).
Bike net klaargemaakt voor zottegem, als het de dagen ervoor nog droog blijft komen er nog mezcal's op!
foto modder versie

Foto droog versie

Bike net klaargemaakt voor zottegem, als het de dagen ervoor nog droog blijft komen er nog mezcal's op!
foto modder versie

Foto droog versie