09/06/07: 7de Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

papasven wrote:Ik ben diep teleur gesteld ! Ik wacht speciaal op de datum van de chrono om mijn vakantie te boeken. Kom speciaal 1 dag vroeger terug om op 10 juni , de chrono te rijden ! Beslissen jullie om die handel te verzetten ! [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X :evil: [-X [-X :evil: [-X
Is er geen mogelijkheid om de boel op de twee dagen te laten doorgaan! DAN KAN IEDEREEN kiezen wat hij doet. Trouwens deelnemen aan een activiteit is een geldige reden om bij je gemeente vervroegd te gaan kiezen !
Ik weet niet of je heel deze topic wat hebt gevolgd maar de chrono naar zaterdag verplaatsen was de enigste oplossing.
Er zijn heus nog wel mensen die nu niet aan de chrono kunnen deelnemen hoor #-o #-o
Vervroegd gaan stemme kan al helemaal nie want slechts in hééél uitzonderlijke gevallen wordt dit toegestaan. Als deelnemen aan een sportmanifestatie hier bij zou horen zouden er net iets teveel mense onderuit kome, dan kunne ze al beter verkiezingen organiseren op 2 dagen #-o

Grtz
tègniesj
Mountainbiker

Post by tègniesj »

papasven wrote:Ik ben diep teleur gesteld ! Ik wacht speciaal op de datum van de chrono om mijn vakantie te boeken. Kom speciaal 1 dag vroeger terug om op 10 juni , de chrono te rijden ! Beslissen jullie om die handel te verzetten ! [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X :evil: [-X [-X :evil: [-X
Is er geen mogelijkheid om de boel op de twee dagen te laten doorgaan! DAN KAN IEDEREEN kiezen wat hij doet. Trouwens deelnemen aan een activiteit is een geldige reden om bij je gemeente vervroegd te gaan kiezen !
Eigenlijk zouden ze voor jou dit moeten zetten.. [-X [-X [-X [-X :evil: :evil: [-X :evil: :evil: [-X

ALS en ik zeg ALS ze toestemming zouden krijgen om niet te moeten gaan stemmen, dan moeten er nog deelnemers van over het hele land op tijd in Langdorp geraken ook hé.
Shame on u.... stop die oogkleppen maar snel weg
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

tègniesj wrote:
Eigenlijk zouden ze voor jou dit moeten zetten.. [-X [-X [-X [-X :evil: :evil: [-X :evil: :evil: [-X

ALS en ik zeg ALS ze toestemming zouden krijgen om niet te moeten gaan stemmen, dan moeten er nog deelnemers van over het hele land op tijd in Langdorp geraken ook hé.
Shame on me , awel merci hé !!
Ik kom speciaal 1 dag vroeger terug van mijn vakantie om jullie tocht te komen rijden en dan word ik nog even uitgemaakt.
Way to go !!!!!!
tègniesj
Mountainbiker

Post by tègniesj »

papasven wrote:
tègniesj wrote:

Shame on me , awel merci hé !!
Ik kom speciaal 1 dag vroeger terug van mijn vakantie om jullie tocht te komen rijden en dan word ik nog even uitgemaakt.
Way to go !!!!!!
...je hebt blijkbaar nog grotere oogkleppen op dan ik dacht... en by the way... om misverstanden te vermijden: ik heb helemaal niks te maken met het inrichtende team uit Langdorp. Ik stel me gewoon begrijpend op in hun plaats :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Sven,

eum,
"tègniesj" is inderdaad geen lid van MTB Team Langdorp.

Wij begrijpen uiteraard je teleurstelling, maar we zaten nu eenmaal gewrongen over wat we moesten doen. Na rijp beraad intern in de club hebben we vastgesteld dat we het op de zondag gewoon niet georganiseerd zouden krijgen. En we staan er wel op dat ALS we iets doen, dat we het GOED doen.

Je bent niet de enige die het vervelend vind dat we op zaterdag organiseren, ik denk dan ook dat we voor de eerste keer in ons bestaan iets minder deelnemers gaan hebben dan vroeger. Maar het is ofwel dat, ofwel een organisatie op poten zetten die met haken en ogen aan elkaar gangt, of nog erger. En dat willen we dus ook niet...

mvg,
Vuylsteke Pieter,
medewerker organisatie Hagelandse Chrono.
papasven
Mountainbiker
Location: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !

Post by papasven »

Iegienie wrote:Sven,

eum,
"tègniesj" is inderdaad geen lid van MTB Team Langdorp.

Wij begrijpen uiteraard je teleurstelling, maar we zaten nu eenmaal gewrongen over wat we moesten doen. Na rijp beraad intern in de club hebben we vastgesteld dat we het op de zondag gewoon niet georganiseerd zouden krijgen. En we staan er wel op dat ALS we iets doen, dat we het GOED doen.

Je bent niet de enige die het vervelend vind dat we op zaterdag organiseren, ik denk dan ook dat we voor de eerste keer in ons bestaan iets minder deelnemers gaan hebben dan vroeger. Maar het is ofwel dat, ofwel een organisatie op poten zetten die met haken en ogen aan elkaar gangt, of nog erger. En dat willen we dus ook niet...

mvg,
Vuylsteke Pieter,
medewerker organisatie Hagelandse Chrono.
Oké Discussie Closed ! Nobody to blame !
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Dat ziet er een interessante zaterdag uit dan , ben van den limburg en heb hem al op de plannig staan op 9 juni , 80 km , gaat zeker lukken.

En zo te zien aan de reacties , allemaal positief !!!

hpolijk een goed weertje dan !!!

Maar wat zie ik ,

:evil: GEEN bewaakte fietsparking :evil: , dat is vervelend!!!

Dit moet toch te regelen zijn !!! het gebeurt genoeg dat ze met je duur fietsje weg zijn , k mag er niet aan denken!!!
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

ga dit jaar voor de eerste keer mee doen aan de chrono van langdorp.
perfeckte training voor de beklimming van de mount-ventoux.

bert [-o< [-o<

mee doen is belangrijker dan winnen.
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Bmweke wrote:Moeste slechte dingen horen moogde het ook zeggen zle...
Dan kunnen we er iets aan doen hé :wink:
Als ge dit jaar niet meer in 't lang en in 't breed op de website wilt uitsmeren dat ik als laatste over de streep gekomen ben :oops:

Ik ben wel zinnens een paar kilo lichter aan de start te verschijnen deze keer en ik ambieer dan ook de voorlaatste plaats :wink:
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Wanneer kunnen we inschrijven?
Op de site staat vanaf 15/3
Post Reply