17 & 18/03/07 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

ik start zaterdagmiddag rond een uur of 12
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

En ik vertrek zaterdag rond 09h00 voor de 70 :roll:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

.::Andy::. wrote:ik zal zaterdagmiddag omstreeks 12u present zijn voor de 70 :-)
euhh...kleine correctie...WIJ...zullen zaterdagmiddag present zijn en de kleuren van de steenbakkers verdedigen!! :bounce: :bounce:
so long...dingo 8)
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Is er iemand die het zou zien zitten om den track door te sturen op zat. avond? (voor t'gemak op zondag ;-) ) En kan dan al eens kijken waar we allemaal naartoe rijden.
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

dark dingo wrote:
.::Andy::. wrote:ik zal zaterdagmiddag omstreeks 12u present zijn voor de 70 :-)
euhh...kleine correctie...WIJ...zullen zaterdagmiddag present zijn en de kleuren van de steenbakkers verdedigen!! :bounce: :bounce:
so long...dingo 8)
Yes indeed we will! (o)
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

slijkcrosserke wrote: @ lichterveldenoare
Al een idee hoe laat je vertrekt? Of rij je deze ook in de namiddag?
't zal de namiddag worden. Vrijdag is het een pensioenfeest voor een collega van mijn dienst en 't zal wellicht niet vroeg zijn! #-o :drunk: #-o
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Normaal gezien ga ik ook naar Gavere. Vorig jaar gereden en de rit is me wel bevallen. Hierbij nog enkele indrukken van vorig jaar.
"Heel zwaar (is natuurlijk subjectief). Kapellenberg, Boigneberg, Eikenberg, Molenberg, Volkegemberg, Lebberg en de Pottelberg werden beklommen. Gelukkig lag het parcours er droog bij. Veel road, maar dat stoorde niet. Er was een felle, nijdige wind. Prima tocht om de conditie te testen."
witje
Kerstman

Post by witje »

tis nu toch al een paar jaar geleden dat ik de slag om gavere nog gereden heb, ik vond dit altijd een goed TT omwille van de mooie ofroad en klimmetjes ( ik herinner mij weinig asfalt) misschien dat ik op zondagmorgen af kom [-o<
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

.::Andy::. wrote:
dark dingo wrote:
so long...dingo 8)
Yes indeed we will! (o)
Ela, den dezen hier ook ze, maar wel in de voormiddag.
Spijtig dak in de namiddag nie kan, anders zag ik het nog wel eens zitten om met Dingo en Andy een tochtje te doen. Tis al een tijdje geleden.

Greetz :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

bij mij zal het zondagmorgen zijn :bounce:
Post Reply