"Binnenkort" :
Ketteloo : daar kunt ge ne keer laten zien wat ge kunt ( of niet kunt......)
http://www.7vankettelo.be/
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
enkel asfalt, maar een pittig klimmetje erin.Millenniumbiker Mitch01 wrote:@ crash
Ziet er tof uit de 7van kettelo.
Is enkel op asfalt als ik het goed lees?
maar ook een serieuze afdaling, die naar de achterzijde van het karterlobos.
als ge daar vollen bab dienen bocht gaat aansnijden, opletten zal de boodschap zijn
ik zou hem lieverandersom doen.
ik zie dat wel zitten om mee te doen, als ik nog int land ben, want we vertreken rond dat moment op hoogtestage
Streets
- patje
- Mountainbiker
@ all bikers
Heb zopas telefonisch contact gehad met de organisator van de toertocht van Ganshoren.
Hij niet al te veel details geven maar de toer komt wel degelijk onze richting uit.
Hij sprak niet meer van kravaal dit was voor hem precies een gevoelige plek.
Dus we kunnen vertrekken vanaf covee en de Streets zijn weg naar Brussel volgen en daar aanpikken op toertocht om zo terug te komen.
Heb zopas telefonisch contact gehad met de organisator van de toertocht van Ganshoren.
Hij niet al te veel details geven maar de toer komt wel degelijk onze richting uit.
Hij sprak niet meer van kravaal dit was voor hem precies een gevoelige plek.
Dus we kunnen vertrekken vanaf covee en de Streets zijn weg naar Brussel volgen en daar aanpikken op toertocht om zo terug te komen.
- crash biker
- Mountainbiker