25/03/07 - Belsele (Ronde van het Waasland zomereditie)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
achilles
Mountainbiker

25/03/07 - Belsele (Ronde van het Waasland zomereditie)

Post by achilles »

Wanneer: Zondag 25 maart 2007

Inschrijven: Sporthal De Klavers, Sint-Andriesstraat, 9111 Belsele

Afstanden: 30 km - 50 km - 75 km

Begeleide kidstocht van 15 km (vertrek om 10.30u)

Inschrijven: Tussen 8u en 10.30u (Opgelet! De nacht ervoor wordt er overgeschakeld naar het zomeruur!)

Deelnameprijs: 3,5 euro met eigen verzekering / 4 euro met verzekering via de organisatie / -16j: 2 euro

Douches, bikewash, pechdienst, ruime bevoorrading, ruime cafetaria voor de après.

Verhuring MTB's via 03/775.43.45

Parcours:

30 km:

Vertrek richting bossen van Waasmunster (Muizenberg) Via een ommetje langs Sombeke keren we terug richting Waasmunsterste heide. Van daaruit gaat het richting Sinaai om daar "den Bezekoek" aan te doen. Via een laatste ommetje langs de Gouden Leeuw keren we terug naar de sporthal.

50 km:

Vertrek idem als 30 km maar in Sinaai volgt een splitsing richting Luitentuit en Lysdonck. Van daaruit gaat het richting Daknam, Eksaarde en terug naar Sinaai om daar het Fondatiegebied aan te doen. Via Sinaaidorp gaat het richting Boskapel om daar aan te sluiten op de 30 km.

75 km:

Idem als 52 km maar met extra lussen langs:

* Rozenbergabdij en Steengelaag
* Kruiskapel Eksaarde
* Puiveldse Bossen

Tot dan!
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

Belsele, Waasmunster en Puivelde ziet het zeer goed uit , en 75 km daar komen wij zeker op af :-D , het is wel een uur minder slapen , maar da zal wel lukken
smekke
Mountainbiker

Post by smekke »

Hey mannen hoe zit da met de bevoorrading bij de 75 km. Ik heb al zo'n nen honger na 25 km. Is er da extra spul voorzien of moet 'ek men valieske meenemen ?
achilles
Mountainbiker

Post by achilles »

Er is een bevoorrading voorzien rond km 25 en eentje rond km 50, dus schoon verdeeld.
Bosrider
Mountainbiker

Post by Bosrider »

smekke wrote:Hey mannen hoe zit da met de bevoorrading bij de 75 km. Ik heb al zo'n nen honger na 25 km. Is er da extra spul voorzien of moet 'ek men valieske meenemen ?
wat ist Smekke gaan we voor de 75 ?? As ge niet te rap van start gaat zie ik da wel zitten met mijn dieselke. En 2 bevoorradingen.... as ze er maor cote dore hebben gelijk in Sinaai 18/2. Dan ben ik niet te stoppen.
smekke
Mountainbiker

Post by smekke »

ik wil da wel overwegen- wie zouden we nog zo zot krijgen
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

smekke wrote:ik wil da wel overwegen- wie zouden we nog zo zot krijgen
ikke ! Maar potverdorie t'is volgde week, dan moet ik met mijn vrouwke mee naar la douce france !
smekke
Mountainbiker

Post by smekke »

'k zou zeggen "dat is nou even pech hebben"
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

Bosrider wrote:
smekke wrote:Hey mannen hoe zit da met de bevoorrading bij de 75 km. Ik heb al zo'n nen honger na 25 km. Is er da extra spul voorzien of moet 'ek men valieske meenemen ?
wat ist Smekke gaan we voor de 75 ?? As ge niet te rap van start gaat zie ik da wel zitten met mijn dieselke. En 2 bevoorradingen.... as ze er maor cote dore hebben gelijk in Sinaai 18/2. Dan ben ik niet te stoppen.
wa bedoelde Bosrider echt chocolade of bedoelde dien bos in waasmunster??????????? [-X
ronmos
Mountainbiker

Post by ronmos »

Bosrider wrote:
wa bedoelde Bosrider echt chocolade of bedoelde dien bos in waasmunster??????????? [-X
Post Reply