Ik ben van plan om in de namiddag ook naar Gavere af te zakken maar afgaande op de reacties heb ik een beetje een slecht voorgevoel hier.
Klimmen ja,mooie streek ja,goeie organisatie waarschijnlijk wel,.....
maar wat met het parcours,verhouding road/off-road????
Heb geen zin om een tt te rijden met 80% road (Pas op,ik weet niet of dit zo is,hoor)
Maar ik ben toch ernstig aan het overwegen om een andere TT te doen.
Desalniettemin wil ik heel graag Gavere aansnijden,maar ik hoop alleen dat ik achteraf niet te ontgoocheld ben.
Meer info is hier inderdaad wel op zijn plaats.
Ik weet alleen nog dat ik 3 of 4 jaar geleden eens de slag rond gavere heb gereden.Was toen inschrijving aan een voetbalplein en dat was geloof ik in Vurste.Over het parcours van toen kan ik mij echt weinig of niets meer herinneren
17 & 18/03/07 Gavere
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dit Heb ik als antwoord gekregen op mijn mail aan de organisatie.
hallo Steve,
op de 70km zijn er 2 bevoorradingen .
De 70 km wordt gereden scheldevallei/zwalmstreek en voet vlaamse ardennen .
Samengevat veel off road en lichtglooiend parkoer .
groeten Pierre
Echt veel wijzer zijn we ook niet geworden vind ik.
Greetz
hallo Steve,
op de 70km zijn er 2 bevoorradingen .
De 70 km wordt gereden scheldevallei/zwalmstreek en voet vlaamse ardennen .
Samengevat veel off road en lichtglooiend parkoer .
groeten Pierre
Echt veel wijzer zijn we ook niet geworden vind ik.
Greetz
Hallo moonie,moonrider wrote:Wanneer zou je eventueel starten ? Jullie starten meestal laat zeker ? Tga toch ne keer moeten passsen om samen te rijden hé !Signer wrote:In eigen streek hebben we Gistel![]()
Maaaaaaaar,zou ev afzakken naar Gavere voor het aantal kmtjes![]()
Please,kan iemand ons wat info bezorgen qua road/offroad,aantal klimmetjes,.............
Thx
Groeten
Laat starten,voor Rekkem vorige week was ik van thuis vertrokken om 07u20 om mijn boertje op te halen.
Denk voor Gavere dat jij weeral ietsiepietsie in het voordeel zal zijn qua afstand.
Hebben eigenlijk nog geen uurke afgesproken.
Hoelaat zou jij doorgaan,ga eens extra mijn best doen om samen te rijden.
Grtz
Ps heb da liftje in anzeg terug in dienst gekregen mits een beetje hulp van Jan Desch
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
80% lijkt me toch wat overdreven. 'k Heb hem al twee keer gereden en is me nooit echt misvallen, wellicht vooral door de omkadering. De eerste keer was wel wat saaier, maar vorig jaar gingen ze ook richting Zwalmstreek wat nieuw was voor mij en de tocht wel aantrekkelijker maakte.veeteeteetje wrote: Klimmen ja,mooie streek ja,goeie organisatie waarschijnlijk wel,.....
maar wat met het parcours,verhouding road/off-road????
Heb geen zin om een tt te rijden met 80% road (Pas op,ik weet niet of dit zo is,hoor)
't Is natuurlijk wel wat veel road, maar hopelijk hebben ze dit jaar nog een extra inspanning gedaan. Hij was vorig jaar zeker niet te onderschatten, temeer daar het een van de eerste tochten is met een dergelijke afstand en wat hoogtemeters. Ik rij deze tocht vooral omwille van de afstand en ik denk dat je er dan ook het beste van kan genieten. 't Is alvast een goede voorbereiding op de 100 van Oedelem volgende week.
Niet veel reactie op het parcours, maar vanavond een mail gekregen met de planning vd Herders. Ik kan zelf wel niet meerijden om 8.30 uur (ik start rond de middag) , maar Opperherder Ben heeft er een linkje bijgestoken naar het verslag van 2005: http://www.herders.be:80/verslagen/2005/0319.html
Ik heb het net nog eens gelezen en het lijkt me wel een referentie om dit jaar zeker mee te doen.
Iedere beoordeling is natuurlijk subjectief, maar je kan er wat verslagen lezen van tochten die je wel zelf gereden hebt en dan kan je beter inschatten hoe streng de Herders ritten beoordelen.
Ik heb het net nog eens gelezen en het lijkt me wel een referentie om dit jaar zeker mee te doen.
Iedere beoordeling is natuurlijk subjectief, maar je kan er wat verslagen lezen van tochten die je wel zelf gereden hebt en dan kan je beter inschatten hoe streng de Herders ritten beoordelen.