17 & 18/03/07 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik ben van plan om in de namiddag ook naar Gavere af te zakken maar afgaande op de reacties heb ik een beetje een slecht voorgevoel hier.

Klimmen ja,mooie streek ja,goeie organisatie waarschijnlijk wel,.....

maar wat met het parcours,verhouding road/off-road????

Heb geen zin om een tt te rijden met 80% road (Pas op,ik weet niet of dit zo is,hoor)

Maar ik ben toch ernstig aan het overwegen om een andere TT te doen.
Desalniettemin wil ik heel graag Gavere aansnijden,maar ik hoop alleen dat ik achteraf niet te ontgoocheld ben.

Meer info is hier inderdaad wel op zijn plaats.

Ik weet alleen nog dat ik 3 of 4 jaar geleden eens de slag rond gavere heb gereden.Was toen inschrijving aan een voetbalplein en dat was geloof ik in Vurste.Over het parcours van toen kan ik mij echt weinig of niets meer herinneren
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi,

de modder trekt weg en bbq komt weer on track... Misschien dat
ik eens start met de 70 km hier. De week erop zitten we met de 100
km van Oedelem. Eens luisteren wat ze zeggen over het offroad gehalte
voor de rit op zondag.

y
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Dit Heb ik als antwoord gekregen op mijn mail aan de organisatie.

hallo Steve,
op de 70km zijn er 2 bevoorradingen .
De 70 km wordt gereden scheldevallei/zwalmstreek en voet vlaamse ardennen .
Samengevat veel off road en lichtglooiend parkoer .
groeten Pierre

Echt veel wijzer zijn we ook niet geworden vind ik.

Greetz :wink:
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

moonrider wrote:
Signer wrote:In eigen streek hebben we Gistel :wink:
Maaaaaaaar,zou ev afzakken naar Gavere voor het aantal kmtjes :roll:
[-o< Please,kan iemand ons wat info bezorgen qua road/offroad,aantal klimmetjes,.............

Thx #-o
Wanneer zou je eventueel starten ? Jullie starten meestal laat zeker ? Tga toch ne keer moeten passsen om samen te rijden hé !

Groeten
Hallo moonie,

Laat starten,voor Rekkem vorige week was ik van thuis vertrokken om 07u20 om mijn boertje op te halen.:roll:
Denk voor Gavere dat jij weeral ietsiepietsie in het voordeel zal zijn qua afstand. :wink:
Hebben eigenlijk nog geen uurke afgesproken.
Hoelaat zou jij doorgaan,ga eens extra mijn best doen om samen te rijden.

Grtz

Ps heb da liftje in anzeg terug in dienst gekregen mits een beetje hulp van Jan Desch
#-o #-o
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Miljaar, #-o #-o #-o #-o
Qua toelichting bij deze TT ,...........................................,felme leclame :^o :^o :^o :^o :^o .

Grtz
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Is dit te vergelijken met de avond tocht van vorig jaar in september?
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Klimmen ja,mooie streek ja,goeie organisatie waarschijnlijk wel,.....

maar wat met het parcours,verhouding road/off-road????

Heb geen zin om een tt te rijden met 80% road (Pas op,ik weet niet of dit zo is,hoor)
80% lijkt me toch wat overdreven. 'k Heb hem al twee keer gereden en is me nooit echt misvallen, wellicht vooral door de omkadering. De eerste keer was wel wat saaier, maar vorig jaar gingen ze ook richting Zwalmstreek wat nieuw was voor mij en de tocht wel aantrekkelijker maakte.

't Is natuurlijk wel wat veel road, maar hopelijk hebben ze dit jaar nog een extra inspanning gedaan. Hij was vorig jaar zeker niet te onderschatten, temeer daar het een van de eerste tochten is met een dergelijke afstand en wat hoogtemeters. Ik rij deze tocht vooral omwille van de afstand en ik denk dat je er dan ook het beste van kan genieten. 't Is alvast een goede voorbereiding op de 100 van Oedelem volgende week.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Niet veel reactie op het parcours, maar vanavond een mail gekregen met de planning vd Herders. Ik kan zelf wel niet meerijden om 8.30 uur (ik start rond de middag) , maar Opperherder Ben heeft er een linkje bijgestoken naar het verslag van 2005: http://www.herders.be:80/verslagen/2005/0319.html
Ik heb het net nog eens gelezen en het lijkt me wel een referentie om dit jaar zeker mee te doen.
Iedere beoordeling is natuurlijk subjectief, maar je kan er wat verslagen lezen van tochten die je wel zelf gereden hebt en dan kan je beter inschatten hoe streng de Herders ritten beoordelen.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

@ lichterveldenaere: sorry, niet veel reactie was niet voor u bedoeld:ik was net bericht ah typen, maar je was me voor!! Denk wel dat jou mening goed aansluit bij die van de herders
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ga Zaterdag ochtend zo vroeg mogelijk vertrekken, als we mogen starten voor 8u30 ga ik da zeker doen.
Kwestie dak nog op een deftig uurke thuis ben, want den zondag zalt ook gene vroegen zijn

@ lichterveldenoare
Al een idee hoe laat je vertrekt? Of rij je deze ook in de namiddag?
Post Reply