25/02 Mountainbike Beach Challenge Knokke-Heist

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Niet kunnen deelnemen aan de race toch was ik ingeschreven en dus betaald. Nu echter al 3 mails gestuurd met de vraag om myn waarborg terug te krijgen (gaat maar over 5 euro maar is principe). Dat ik myn inschrijvingsgeld kwijt ben vind ik normaal, maar een waarborg dient toch om terug te krijgen en aangezien ik de chip niet heb gebruikt is hij in hun bezit gebleven. [-X
Hansje
Mountainbiker

Post by Hansje »

Tom M wrote:Niet kunnen deelnemen aan de race toch was ik ingeschreven en dus betaald. Nu echter al 3 mails gestuurd met de vraag om myn waarborg terug te krijgen (gaat maar over 5 euro maar is principe). Dat ik myn inschrijvingsgeld kwijt ben vind ik normaal, maar een waarborg dient toch om terug te krijgen en aangezien ik de chip niet heb gebruikt is hij in hun bezit gebleven. [-X
Daar hebt ge een punt! Wel heb ik ter plekke opgevangen dat je je inschrijvingsgeld terug kon krijgen indien je een doktersbewijs had. Misschien een tip om alsnog alles terug te krijge :wink:

Greetz

Hansje
neverest
Mountainbiker

Post by neverest »

Einduitslag mountainbike kustcriterium nu online!!
www.mountainbikekustcriterium.be
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Enne HIER staat de internetversie van een twaalftal minuutjes
Post Reply