Hij heeft de glazen liever vol de volgende keer!veeteeteetje wrote:Amai,gij rijdt de laatste tijd nogal in de prijzen.katrien20 wrote:Gisterenmorgen ben ik iets later dan gepland (inderdaad...mist) gestart om 8.15u voor de volle 80 km. En het was genieten!!! Ik heb van in het begin goed gedoseerd zodat ik nooit in de problemen kwam te zitten!
Alles was piccobello!!! De schitterende bepijling en aanduidingen van offroadstroken, de bevoorradingen, een warme douche én een heerlijk krokant broodje!
Dikke bravo voor de voltallige organiasatie!!!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg dan ook nog een tuiltje bloemen mee voor mijn eerste plaats!![]()
Bedankt voor de fijne zondag!
Na de "glazen"bekers van vorige week in Anzegem,nu de "palm"bloemen mee naar huis.
En wat zegt XIII daar allemaal van????
11/03/07 Rekkem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Hoi iedereen,
Was gistermorgen reeds om 07u15 aanwezig in Rekkem, met in het achterhoofd het gedacht om iets vroeger te starten, maar het was tevergeefs want de chef aan de inschrijvingstafel was niet om te kopen, dan maar gewacht tot 7u30 en 'k was wel de eerste die inschreef zeker
.
Dan samen met ons bergbeest de 80 km aangevat en 'k moet zeggen heb genoten van begin tot einde. Ben iets voor den twaalven aan de streep gekomen en ik had nog overschot, had blijkbaar mijn tocht goed ingedeeld
Voor de start ook nog kennisgemaakt met "Key met het belletje", hij zal naar ik verneem het stalen ros terug bestijgen.
Allez Rekkem tot volgend jaar want hij staat met stip genoteerd
Was gistermorgen reeds om 07u15 aanwezig in Rekkem, met in het achterhoofd het gedacht om iets vroeger te starten, maar het was tevergeefs want de chef aan de inschrijvingstafel was niet om te kopen, dan maar gewacht tot 7u30 en 'k was wel de eerste die inschreef zeker
Dan samen met ons bergbeest de 80 km aangevat en 'k moet zeggen heb genoten van begin tot einde. Ben iets voor den twaalven aan de streep gekomen en ik had nog overschot, had blijkbaar mijn tocht goed ingedeeld
Voor de start ook nog kennisgemaakt met "Key met het belletje", hij zal naar ik verneem het stalen ros terug bestijgen.
Allez Rekkem tot volgend jaar want hij staat met stip genoteerd
Nog een late reactie,
Vooraleerst,chapeau aan de organisatie,uitstekend bepijld,in tunnelbos afgezaagde boomstronken met een oranje lintje gemarkeerd
(detaillekes die tellen héé)
ook 80km gedaan en content dat het stukje Leie er in het begin inzat.
Heerlijk genoten van deze TT met een lekker zonnetje als toemaatje,
wat moet een mens nog meer hebben.
Thx Rekkem en tot volgend jaar
Vooraleerst,chapeau aan de organisatie,uitstekend bepijld,in tunnelbos afgezaagde boomstronken met een oranje lintje gemarkeerd
ook 80km gedaan en content dat het stukje Leie er in het begin inzat.
Heerlijk genoten van deze TT met een lekker zonnetje als toemaatje,
Thx Rekkem en tot volgend jaar
Mij hier ook goed geamuseerd , samen met den Rock en den Dingo het parcour afgebold aan een rustig tempo , wilden we de 80 km doen !
Iets later dan voorzien vertrekken , maar toch de andere forumbikers gezien aan de overkant van de Leie ( waar we Nick toch konden overtuigen om deze lus mee te rijden
) Het stukje bos ( draaien en keren tussen die dichtstaande bomen ) kon mij het meeste bekoren ( naam van de strook vergeten , het was hier dat den Rock plat viel na zijn demonstratie borduren
) , niettemin dat de andere slecht waren hoor , integendeel !
We zijn goed samengebleven , zoals den Dingo zei samen uit samen thuis .
Het mooie weer op het einde maakte dat we voor de eerste keer ene buiten konden drinken , dat smaakt naar meer
.
Prachtige ( beste ) bepijling , degelijke organisatie : geen minpunten te vernoemen !
Ciao mannen
Iets later dan voorzien vertrekken , maar toch de andere forumbikers gezien aan de overkant van de Leie ( waar we Nick toch konden overtuigen om deze lus mee te rijden
We zijn goed samengebleven , zoals den Dingo zei samen uit samen thuis .
Het mooie weer op het einde maakte dat we voor de eerste keer ene buiten konden drinken , dat smaakt naar meer
Prachtige ( beste ) bepijling , degelijke organisatie : geen minpunten te vernoemen !
Ciao mannen
- Steenlander
- Mountainbiker
Post by Steenlander »
Hahaha, Het MUURKE van Rekkem(kassei helling in laatste
lus France) heeft toch klaarblijkelijk zijn werk gedaan !!!
Zo horen we het graag

Zo horen we het graag
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Gisteren ook genoten van de eerste Bel-tocht van 2007
Moet zeggen de nieuwe organisatie geeft er zeker zijn werk van gemaakt , heb maar de 60 km gereden juist de eerste lus er niet bijgenomen maar voor de rest perfect genoten van deze tocht
De bevoorradingen, de bike wash, de douches, den apres, de bepijling alles was dik in orde
Rekkem doe zo voort en zeker tot volgend jaar
Moet zeggen de nieuwe organisatie geeft er zeker zijn werk van gemaakt , heb maar de 60 km gereden juist de eerste lus er niet bijgenomen maar voor de rest perfect genoten van deze tocht
De bevoorradingen, de bike wash, de douches, den apres, de bepijling alles was dik in orde
Rekkem doe zo voort en zeker tot volgend jaar
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Steenlander wrote:Hahaha, Het MUURKE van Rekkem(kassei helling in laatste
Zo horen we het graag![]()
![]()
Ja,maar het had dit jaar wel een nieuwe naam gekregen.
"Parijs-Roubaix" denk ik.
Ook enkele bekende benamingen of stroken gemist ofwel waren die veranderd. (waaronder de villa,toekomstig bos,....)
- Frustie Dtr
- Mountainbiker
Post by Frustie Dtr »
Uniek lussensysteem dat het nogal spannend (veel voor-, tijdens- als nagepraat) maakt!
Wij hadden uiteindelijk 72km op de kilometriek. Enkele de "Leie" lus links laten liggen.
Strafste vond ik toch wel het inrijden van het toekomstbos!
Bevoorrading was dik in orde en zeker 3x optimaal benut ... het zonneke deed het powerdrankje in mijn "pulle" als het ware verdampen.
Volgend jaar komen de Frusties zeker terug.
Wij hadden uiteindelijk 72km op de kilometriek. Enkele de "Leie" lus links laten liggen.
Strafste vond ik toch wel het inrijden van het toekomstbos!
Bevoorrading was dik in orde en zeker 3x optimaal benut ... het zonneke deed het powerdrankje in mijn "pulle" als het ware verdampen.
Volgend jaar komen de Frusties zeker terug.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
gisteren ook genoten van de tocht, het gezelschap en de eerste lentestralen. Heel de tocht de benen kunnen stilhouden zodat ik nog wat overschot had voor de laatste 20km. Op de kasseien nog een versnelling geplaatst vanachter de rug van traxer,
, en 'k ging welgeteld 0,5km/h rapper
. Blijkbaar hadden de km's toch hun werk gedaan.
Volgende week Gavere, 70km waaronder wa klimwerk.
Volgende week Gavere, 70km waaronder wa klimwerk.