11/03/2007 Putte-Stabroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jacla
Mountainbiker

twas goe

Post by jacla »

Den TT was zoals het weer, schitterend! =D>

Deed me denken aan single tracks in Herentals maar dan met nog meer FUN gehalte !!

Volgende keer zeker terug ! :bounce:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

ER bestaat al zo'n draaiboek voor TT's,
provant.be geloof ik kan je die vinden.
Misschien kan je eens vergelijken hé.

Helaas was ik er gisteren niet bij,
had om 11u al andere verplichtingen, dus dat was wat krap om tot daar te komen.
onze ploeg is normaal gezien wel met een man of 10/15 naar ginder gekomen.
Natuurlijk ook om onze ex ploeggenoot en jullie nieuwe super biker; Jefke Luyten te komen steunen hé.
specialized henkie
Mountainbiker

Post by specialized henkie »

=D> =D> Ik heb mee gereden in jullie achter tuin en moet zeggen
een dikke proficiat super leuke tour tocht
alleen spijtig van mijn bandenkeus maxxis wetscream 2.2 #-o
veel te zwaar pak daar dan nog een fles champieter de avond ervoor
en jullie gaan begrijpen dat ik serieus heb afgezien
wij fietsen by the way veel in jullie achter tuin voor ons geen verrassingen dus greetz en toch proficiat =D>
Raceskier
Mountainbiker

Post by Raceskier »

Voor zo'n parcour gelijk deze wat zou hiervoor dan de ideale bandekeuze zijn?
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Een dikke proficiat aan Wouter en zijn team =D>

Het was een goede gevarieerde toertocht, maar toch 1 minpuntje het lange stuk op het fietspad! Ik wil de TT niet afbreken maar misschien een tip voor volgend jaar?

Na twee a driehonderd meter fietspad zou je de Putseweg kunnen oversteken en dan via de Dennenheuvel (meiduinen) en de Zandgroeve zo via het Wassche ven zou je ook aan de Volksabdij geraakt zijn.

Maar voor de Zandgroeve moet je toelating hebben misschien dat Wouter eens aan Rini Pijnen kan vragen hoe hij aan die toelating komt?

In ieder geval voor heel de organisatie =D>
En hopelijk was dit de start van een jaarlijkse 2mega toertocht!
En als die er komt misschien nog een langere afstand 55 of 60 =P~

Langs deze weg ook mijn bewondering voor Fons Moors dat hij alle TT die hij rijd op film zet, tis ne straffe kerel. (Op de fiets bedoel ik he)Hopelijk sta ik op het filmpje :-)

@Raceskier
Ik rijdt hier in de droge periodes met Maxxlite 310 en als het ''vettig'' ligt met Nobby Nic 2.10, een goeie semislik of een Racing ralph is normaal heel het jaar goed hier in de streek.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Filmke staat nu op het net. Ongeveer 400 man in beeld...waar onder ook enkel vrouwen.
Image
Animal
Mountainbiker

Post by Animal »

[quote="Wacko007"]
De chrono was al even rampzalig. Een parcours dat je niet kent, mag je niet tot tegen de grens rijden... Dat weet ik nu te bevestigen. Ik heb de eerste heflt vlekkeloos gedaan. Dit werd de snelste tijd, dat wist ik zeker! Tot ik op een korte bocht naar rechts na het brugje iets te kort op de gravel tegen de grond smakte. Alweer! Helemaal onderuit, eerst losklikken uit de pedalen, fiets recht, terug opspringen en weer vertrokken. Kostbare tijd verloren en weg natuurlijk met de snelste tijd. Toch nog 1min4sec. Het had een toptijd geweest. Degene na mij had dat natuurlijk gezien en heeft daar ietsje ingehouden. Heeft zijn bocht ook gemist, maar is recht gebleven, is breed gegaan en heeft 55sec geklokt.
Spijtig dat ik dat niet was...
[quote]

Julien

ik heb je op het paaltje zien knallen #-o (hing juist achter jouw) en je mag van geluk spreken dat je niet meer stukken hebt.

Wat die chrono beterft, ik heb je na het bruggetje zien vallen en daar mijn les uit getrokken, ik miste mijn bocht niet maar nam hem expres groter zodat ik snelheid kon houden en tegen die grasheuvel kon afzetten, was jij niet gevallen had ik dit niet gezien en had je ongetwijfeld ook een strakke tijd neergezet.

grtz
Hans "de espresso drinker" :wink:
pacobike
Mountainbiker
Location: Minerva Outback ALU7500 full LX - Merida TFS 900 Magura - Ridley Ignite

Post by pacobike »

Deze TT verdient alle lof ! 1250 deelnemers bij een eerste organisatie kan tellen ... wat een schitterende natuur !

Wouter, je hebt alle punten meer dan verdiend ... voor een eerste organisatie was dit zeer goed ! Dat er een lange strook asfalt in zat, vonden wij niet zo'n probleem ...

Deze TT moet zeker een verlengstuk krijgen in 2008 ! Wij duimen daarvoor en maken zeker publiciteit in Oost-Vlaanderen !

We waren content dat we als "amateurs" ook eens een chrono konden rijden ... bedankt daarvoor ... spijtig dat er slechts een handjevol bikers zich waagden aan deze uitdaging ...

2Mega SUPERBE !

=D> =D> =D>
stormy
Mountainbiker

Post by stormy »

ik hoop dat dat er volgend jaar een 2 de edetie komt wegens pech maar 10 km kunnen rijden en 5 gewandeld bedankt voor de vlotte depanage Stefan zo zie je maar een noodnummer komt altijd van pas groetjes en laat ons hopen tot volgend jaar
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

stormy wrote:bedankt voor de vlotte depanage Stefan zo zie je maar een noodnummer komt altijd van pas groetjes en laat ons hopen tot volgend jaar
Graag gedaan. Als er een tweede editie komt (als ik de enthousiaste reacties van alle teamleden, sponsors en deelnemers bekijk kunnen we haast niet anders!) ben je zeker welkom... hopelijk voor een iets langere afstand!

gr - stefan
Post Reply