11/03/07 Rekkem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Vandaag ook weer een pracht -tt beleeft,prachtig weertje,goed gezelschap,afwisseled parcours,.... .Met enkele forumbikers een boemeltreintje opgezet vandaag en samen de 80 km probleemloos afgewerkt.(78,89 km op mijn tellerke en net geen 20 avg)

Eerst en vooral een prachtorganisatie!!! =D> =D> =D>
Dat lussensysteem,ik blijf dat toch een formidabele uitvinding vinden en heerlijk om te doen.(Zelf zou ik het niet kunnen denk ik wat onze tt betreft)

Alles was voor mij perfect : van inschrijving,bepijling,bevoorradingen,douches, tot apres (in het zonnetje 8) 8) )

Deze namiddag toch een beetje "waterpas" :oops: moeten liggen in mijn zetelke in de veranda waar de zon op zat en het precies leek alsof ik aan het strand van Middelkerke lag :wink:

Keybones :bedankt en dikke proficiat.
Volgend jaar zeker terug.

Tot slot nog even melden dat er op het kilometriekske van pepeetje 72,90 km stond,dus toch een lusje van 5 km korter genomen??? [-X [-X

Tot volgende week : zaterdag een slag rond Gavere verwerken en zondag "Mons en pevele" in Thumeries.
gulleke
Mountainbiker

Post by gulleke »

Wegens de dikke mist aan tzeetje deze morgen om 06:00 terug in mijn nest gekropen :oops: . Dan maar een paar uur later vertrokken want deze afspraak wilde ik niet missen :wink: . Pas om 10:30 uur volle goede moed en met de eerste zonnestralen 8) voor mijn eerste marathon aangezet. Het ging allemaal redelijk goed tot aan het mooie tunnelbos. Daar merkte ik al dat de jus in de benen een beetje op geraakte en de techniek door de vermoeidheid al wa minder was. Die bomen kwamen soms gevaarlijk dichtbij :oops: .
Toch nog op karakter de lus Frankrijk bijgedaan. De omhoog lopende kasseiweg in die lus was echt wel de 'hel' . Nog maar zelden zo gevloekt tegen een hoopje stenen, maar plooien wilde ik nie. Uiteindelijk moe maar super tevreden gearriveerd na 78 km met 1 belofte : Rekkem... ik kom zeker terug. Schitterende rit en dit weer =D> =D> =D>
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

Gisteren om 07.30uur zijn Flandrien en ik vertrokken voor de 80km.
Na het tunnelbos had ik ook het gevoel dat de jus op was in de benen.
Bij de splitsing stond Flandrien reeds te wachten en vragend te kijken om toch nog die lus van Frankrijk mee te pakken.
Helaas, en ik ben blij dat ik die er niet meer bijgenomen heb, heb ik alsnog 72km op de teller staan.
M'n maatje is solidair geweest en heeft me dan toch nog vergezeld tot aan de sporthal.
Hopelijk zal ik hem volgend jaar wel volledig kunnen rijden.
Uitermate goede bepijling en zeer goede bevoorradingen en die Red-bull's hebben zeker geholpen !!! =D> =D> =D>
Special Eyes friend
Mountainbiker

Post by Special Eyes friend »

Voor de GPS gebruikers : ik heb de complete TT.

Stuur gerust een PM.
ouden
Mountainbiker

Post by ouden »

gisteren ook naar rekkem afgezakt met de bedoeling zo'n 50-60 km te doen. t'was de bedoeling lauwe links te laten en wel de lussen van moeskroen en frankrijk te doen.
met voor de bevoorading kreeg ik met pech af te rekenen. de kabel van mijn achterverselling was losgekomen, en zo, kon ik niet meer schakelen.
Zelf kreeg ik het niet gemaakt, en vloekte dan maar om mijn frustratie af te werken.
Gelukkig was er een biker die stopte om te helpen. Een engelsman die nu in kortrijk woont,en die het voor mekaar kreeg dat weer alles prima werkte. Nogmaals bedankt!!!
Dan vertrokken met de fille, maar in de verkeerde richting en zo zat ik op de basistoer i.p.v. de lus moeskroen.
Mijne frank viel maar toen ik de lus frankrijk zag , En zo was ik rap weer binnen.
Ben dan naar de lus lauwe gaan zoeken en die dan maar gedaan zodat ik, toch voeldoende km had.
Toch een goede tocht gehad.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Basistoer + Lauwe + Moeskroen gereden (66km op de teller) + rit van en naar huis.

De uitpeiling en organisatie was optimaal. De parcours waren goed uitgekozen. Wij hebben ervan genoten van de eerste tot de laatste Km.
De bikewash overgeslegen wegens teveel volk maar toen ik thuis mijn bike wilde reinigen wist ik meteen de oorzaak van het lang aanschuiven. De modder plakte en was door de zon nog wat aangekoekt waardoor het meer tijd koste om de fietsen te reinigen. De organisatie kan misschien naar volgend jaar toe de modder een beetje beter prepareren zodat deze gemakkelijker van onze bikes los komt.

Ik wil nog eens proficiat wensen aan de voltallige organisatie met hun evenement dat dit jaar 1100 deelnemers telde.

Bedankt en tot volgend jaar Rekkem.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@nebraz,

fiets bespuiten met sillicone, dan was je er de modder veel vlotter af.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Gisterenmorgen ben ik iets later dan gepland (inderdaad...mist) gestart om 8.15u voor de volle 80 km. En het was genieten!!! Ik heb van in het begin goed gedoseerd zodat ik nooit in de problemen kwam te zitten!
Alles was piccobello!!! De schitterende bepijling en aanduidingen van offroadstroken, de bevoorradingen, een warme douche én een heerlijk krokant broodje!
Dikke bravo voor de voltallige organiasatie!!! =D> =D> =D>
Ik kreeg dan ook nog een tuiltje bloemen mee voor mijn eerste plaats! :wink:

Bedankt voor de fijne zondag!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

katrien20 wrote:Gisterenmorgen ben ik iets later dan gepland (inderdaad...mist) gestart om 8.15u voor de volle 80 km. En het was genieten!!! Ik heb van in het begin goed gedoseerd zodat ik nooit in de problemen kwam te zitten!
Alles was piccobello!!! De schitterende bepijling en aanduidingen van offroadstroken, de bevoorradingen, een warme douche én een heerlijk krokant broodje!
Amai,gij rijdt de laatste tijd nogal in de prijzen.

Na de "glazen"bekers van vorige week in Anzegem,nu de "palm"bloemen mee naar huis.
En wat zegt XIII daar allemaal van????
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

katrien20 wrote:Gisterenmorgen ben ik iets later dan gepland (inderdaad...mist) gestart om 8.15u voor de volle 80 km. En het was genieten!!! Ik heb van in het begin goed gedoseerd zodat ik nooit in de problemen kwam te zitten!

Ja, ja. Dank de Traxer maar. Door zijne lekke band kon GP wat bloemetjes plukken voor jou. :wink:
@ veeteeteetje: diene binneband krijg je niet meer terug (loopt te goed). K'zal wel een andere kopen voor jou.... :-D
Post Reply