We zijn deze morgen vroeg om 7h45 aangezet voor wat ik vond een deftig ritje. We zijn maar 1 keer verkeerd gereden omdat onze kopman van dat moment iets te ijverig zijn baan wou afkorten. Voor de rest vond ik de bepijling perfect.
De seingevers hebben hun werk prima gedaan. We hebben geen enkele keer moeten stoppen, bedankt daarvoor trouwens.
Aan de spuitstand heb ik idd een minuutje of 10 moeten wachten, maar dan klapt ge toch gewoon tegen iemand die ook staat te wachten!
Van de douche kan ik niet meespreken, we wassen ons nog op de primitieve manier aan de auto met een bidon water.
En last but not least, de leffe was perfect!
Maw, ik heb mij goe geamuseerd! Tot volgend jaar!
3-heuveltjestocht -HEESTERT-(WVL) 11/03/07
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- polarbear
- Mountainbiker
Rond 11h30 gestart onder een mooi lentezonnetje, keurig en niet te onderschatten parcours met heel wat meer offroad dan vorige week te Anzegem, maar sommige paadjes deden me wat veel denken aan de andere streektochten (oa ook Ingooigem begin februari - zelfde concept). Een betere spreiding van deze tochten lijkt mij een goed idee.

Voila, den onzen ook veilig en wel terug geland na deze wel heftige rit. Der zaten redelijk wa vettige stukskes in, de klompen moore dat 'k vanachter mijn achterrem diende te halen waren de moeite. Dacht persoonlijk dat ging droger liggen, maar van horen zeggen dat vanacht nog een plenske zou gedaan hebben in de streek.
Direct moeten concentreren voor het mini zandbakje dat ze gegoten hadden, is nog nooit mijn sterkse ding geweest dat.
Bepijling was goed, al zou het hier en daar wel wa vroeger mogen aangeduid staan. Dikke merci voor de mensen die de auto's tegenhielden, de goede bevoorradingen en het goeie weer natuurlijk hé. ALs dat nu eens geen MTB weer was!
Ciao,
Bams
Direct moeten concentreren voor het mini zandbakje dat ze gegoten hadden, is nog nooit mijn sterkse ding geweest dat.
Bepijling was goed, al zou het hier en daar wel wa vroeger mogen aangeduid staan. Dikke merci voor de mensen die de auto's tegenhielden, de goede bevoorradingen en het goeie weer natuurlijk hé. ALs dat nu eens geen MTB weer was!
Ciao,
Bams
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
sorry maar ik moet even reageren op de reactie van mutmong
dit is een te gemakkelijke manier om een organisatie af te breken
omdat je 10 min moet wachten om uw fiets af te spuiten en een lauwe douche te gebruiken (twas in de zon 18° C VANDAAG°)
met andere woorden MUTMONG is duikelijk een mietje
na al de zeer positieve reacties vandaag over het parkoer etc...
vind ik het zeer ongepast om op kinderachtige manier te reageren
met andere woorden " MUTMONG BLIJF BIJ UW LEEST"
ps : wij zijn geen voetballers maar een groep fanatieke mountainbikers
dit is een te gemakkelijke manier om een organisatie af te breken
omdat je 10 min moet wachten om uw fiets af te spuiten en een lauwe douche te gebruiken (twas in de zon 18° C VANDAAG°)
met andere woorden MUTMONG is duikelijk een mietje
na al de zeer positieve reacties vandaag over het parkoer etc...
vind ik het zeer ongepast om op kinderachtige manier te reageren
met andere woorden " MUTMONG BLIJF BIJ UW LEEST"
ps : wij zijn geen voetballers maar een groep fanatieke mountainbikers
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
11.03.2007 Heestert
Morgen in Het Laatste Nieuws: “ Heestert begeesterd !!”.
Aan de derde cornervlag van Sparta Heestert dacht ik al “t’is hier geen waar hé”.
Na 300 meter zaten we reeds in het veld.
Ik had zelfs mijn truitje van de sponsor nog niet rechtgetrokken.
Echt stoempwerk, en als mijn diesel koud heeft, heeft hij geen goesting.
Godbetert begon mijn trapas te kraken alsof die er ook nog niet klaar voor was.
Stilaan kwam de drive, en ik moet zeggen, een supertocht was in de maak.
Tot aan de bevoorrading was het genieten. En wat volgde deed niet onder.
De Kluisberg passage was adembenemend. Wat mij betreft het beste wat ik daar aan afdalingen reeds aangeboden kreeg. Zelfs een platte band boven op de berg, een onwillige pomp, en inmiddels een krakende trapas van het befaamde merk “Pertetotale” kon de pret niet drukken.
Na bij de tweede bevoorrading de bandendruk op geruststellend niveau te hebben gebracht, was de terugweg even divers en leuk als wat vooraf ging.
Door het oponthoud geen gebruik meer kunnen maken van de perfecte bewaakte fietsstalling, de fijne kantine en het geurige hot-dogkraam. Jammer, want dit is een 10 op 10 organisatie.
Om 14u thuis, juist op tijd voor een koude maaltijd en een verdacht grote afwas.
P.S. Aan de mannen die mij met hun pomp geholpen hebben nogmaals mijn dank
Morgen in Het Laatste Nieuws: “ Heestert begeesterd !!”.
Aan de derde cornervlag van Sparta Heestert dacht ik al “t’is hier geen waar hé”.
Na 300 meter zaten we reeds in het veld.
Ik had zelfs mijn truitje van de sponsor nog niet rechtgetrokken.
Echt stoempwerk, en als mijn diesel koud heeft, heeft hij geen goesting.
Godbetert begon mijn trapas te kraken alsof die er ook nog niet klaar voor was.
Stilaan kwam de drive, en ik moet zeggen, een supertocht was in de maak.
Tot aan de bevoorrading was het genieten. En wat volgde deed niet onder.
De Kluisberg passage was adembenemend. Wat mij betreft het beste wat ik daar aan afdalingen reeds aangeboden kreeg. Zelfs een platte band boven op de berg, een onwillige pomp, en inmiddels een krakende trapas van het befaamde merk “Pertetotale” kon de pret niet drukken.
Na bij de tweede bevoorrading de bandendruk op geruststellend niveau te hebben gebracht, was de terugweg even divers en leuk als wat vooraf ging.
Door het oponthoud geen gebruik meer kunnen maken van de perfecte bewaakte fietsstalling, de fijne kantine en het geurige hot-dogkraam. Jammer, want dit is een 10 op 10 organisatie.
Om 14u thuis, juist op tijd voor een koude maaltijd en een verdacht grote afwas.
P.S. Aan de mannen die mij met hun pomp geholpen hebben nogmaals mijn dank
Aan Mutmong:zit jezelf in een organisatie van een mtb-toertocht?Inderdaad,afbreken is nie moeilijk.GOE GEZEID POLLIE.Er zijn veel positieve reacties,dus we mogen spreken van een geslaagde operatie.Dank ook aan de vele medewerkers,seingevers,... die deze toch wel schitterende toertocht in goede banen leidde.
- eskimo1973
- Mountainbiker
Post by eskimo1973 »
mutmong, who the fuck is mutmong
Inderdaad schone tocht, alles erop en eraan, mooi weer, mooie streek..
Laatste klimmeke was inderdaad iets te vettig en het korte afdalinske erachter heb ik ook effe over het stuur gegaan.
Ook eventjes verkeerd gereden en hierdoor een extra klim vanuit amougies naar de kluis, maar dat was doordat we te veel aan het babbelen waren ipv op de weg te letten..
tot volgend jaar
Inderdaad schone tocht, alles erop en eraan, mooi weer, mooie streek..
Laatste klimmeke was inderdaad iets te vettig en het korte afdalinske erachter heb ik ook effe over het stuur gegaan.
Ook eventjes verkeerd gereden en hierdoor een extra klim vanuit amougies naar de kluis, maar dat was doordat we te veel aan het babbelen waren ipv op de weg te letten..
tot volgend jaar
Last edited by eskimo1973 on Mon 12 Mar 2007 09:50, edited 2 times in total.
Schitterende tocht mannen (en vrouwen
) . Ik ben pas vertrokken rond 10.00u. deze morgen en vanf 't begin tot het einde met volle teugen (mooze) genoten. Enkel dat laatste klimmeke na de kluis moest er voor mij niet ingezeten hebben, 't was te voet zelfs bijna niet te doen (maar dat hebt ge daar altijd vanals het ietwat geregend heeft), anders niets als lof. Mij zien ze daar volgend jaar zeker terug!
- the voltman
- Kerstman
Post by the voltman »
Eerst en vooral een boodschap aan mutmong, puur geldgewin denkt ge, tja blijkbaar zit ge nie in een organisatie die een toertocht organiseert, anders zou u reactie totaal anders zijn.
Nu de tocht zelf, prachtig gewoon, maar zoals kluisken al aanhaalde da laatste stuk off-road op de kluis waar iedereen te voet stond hoefde niet mss volgend jaar alternatief zoeken, voor de rest genoten van begin tot einde.
Kluisken en Andy bedankt voor den toffen aprés hé moatjes.
greetings the voltman
Nu de tocht zelf, prachtig gewoon, maar zoals kluisken al aanhaalde da laatste stuk off-road op de kluis waar iedereen te voet stond hoefde niet mss volgend jaar alternatief zoeken, voor de rest genoten van begin tot einde.
Kluisken en Andy bedankt voor den toffen aprés hé moatjes.
greetings the voltman