en jij zou moeten weten dat ik het niet weet, anders vroeg ik het nietJosy wrote:Jij zou het moeten weten, jij hebt er een.
wat is het gewicht van julie fietsen ?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
ga p^de weegschaal staan, zonder fiets, neem dan je fiets erbij, doe dit een aantal, trek nu vh gewicht van jezelf MET fiets het gewicht zonder fiets af, en je hebt het gewicht vd fiets, simpel he...G-m@n wrote:en jij zou moeten weten dat ik het niet weet, anders vroeg ik het nietJosy wrote:Jij zou het moeten weten, jij hebt er een.![]()
![]()
je gewicht zal niet helemaal kloppen, maar je hebt toch al een richtgewicht...
btw, de mijne weegt nu 11,73
mijne cube ltd sl weegt momenteel 10.090 met een vaste vork. ik hoop in de loop van deze week dat mijn lx crank vervangen word door en xt en dan zitten we onder 10 kilo. komt een slr tita zadel en x.0 achterder+shifters op. dan ga ik sparen sparen en sparen en gaan we beginnen met het amateur-weight weenie'en 
Zo deed ik het ook, klopte van geen kanten bb, vorige week bij 4bikes aan den haak gehangen, en een verschil van +- 500gr.Twin Power wrote:ga p^de weegschaal staan, zonder fiets, neem dan je fiets erbij, doe dit een aantal, trek nu vh gewicht van jezelf MET fiets het gewicht zonder fiets af, en je hebt het gewicht vd fiets, simpel he...G-m@n wrote:en jij zou moeten weten dat ik het niet weet, anders vroeg ik het nietJosy wrote:Jij zou het moeten weten, jij hebt er een.![]()
![]()
je gewicht zal niet helemaal kloppen, maar je hebt toch al een richtgewicht...
btw, de mijne weegt nu 11,73
Echte gewicht van m'n veloken is 10.13 Kg
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 0&start=12
Heb ff gewogen,cannondale
12,5 kg
tubless banden,lefty
xt groep, schijfjes, dual brake systeem..
gewogen zonder bandenrepareerset
Persoonlijk heb ik daar geen last van maar als ik lees hoe licht sommige bikes zijn, waar zit dan die 2 kg teveel ?
MIjn bike kost toch dik 2 k.
Mijn vrouw haar fiets is nieuw en weegt nu 12,5 kg, caffeine smal kader
F4 cann. Drinkbushouden en polar 200 included.Xtr pedalen en sportlady gel italia zadel
12,5 kg
tubless banden,lefty
xt groep, schijfjes, dual brake systeem..
gewogen zonder bandenrepareerset
Persoonlijk heb ik daar geen last van maar als ik lees hoe licht sommige bikes zijn, waar zit dan die 2 kg teveel ?
MIjn bike kost toch dik 2 k.
Mijn vrouw haar fiets is nieuw en weegt nu 12,5 kg, caffeine smal kader
F4 cann. Drinkbushouden en polar 200 included.Xtr pedalen en sportlady gel italia zadel