11/03/2007 Putte-Stabroek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Naar ginder gereden met het gedacht van een vlak toerke te rijden.
Amai wat was dat, dat viel 100% mee, een parkoer dat ge kunt vergelijken met den Blosotoer van Herentals, alleen beter en vooral droger!
Ene serieuze plas tegengekomen, ikke der natuurlijk door, was toch dieper dan dat ik dacht :roll: ;nat tot aan mijn achterwerk :oops: .
Een paar stukken baan om te recuperen? Als mijn maatjes daar tegen 41km over vlammen zijn die rap voorbij. Voor mij wast pompen of verzuipen!
Op laatst nog ferm afgezien,(men twee maatjes reden al fluitend voor mij) spijtig, want jongens dit was gewoon een prachtige tocht =D> =D> =D> .
Omdat ik koude natte voeten had (er stond ne man of 10 aan te schuiven) en er toch wel een beetje door zat, toch maar de crono overgeslagen.
Den apres picobello, waar drinkt ge nog een pintje voor nen euro? =D>
Enfin prachtige tocht nog maar eens zeggen, die jongen zijn eindwerk is zeker geslaagd =D> .
Hoewel men computertje soms uitvalt toch nog enkele cijfertjes: 43km, avs: +-23, hm:187 max klim:9% max km.u. 41,5 km..
Ach ja, het vrouwke niet vergeten: ze heeft de grote toer helemaal alleen uitgereden =D> .
Tot de volgende grtz.
Jokke_vlo
Mountainbiker
Location: Scott Scale 710 - Scott Spark 700RC worldcup 2015 - Scott Spark 900SL 2017

Post by Jokke_vlo »

Fantastische tocht. Zeer mooi parcours met veel afwisseling. Zeer leuke omgeving, losse sfeer, mooi ingericht. Ik hoop dat de organisator deze volgend jaar terug op de kaart kan zetten.

Heb me geen seconde beklaagd om vanuit Leuven naar daar te rijden.
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

! roeltje ! wrote:
Supra wrote:
! roeltje ! wrote:inderdaad heel leuke toch.
der zate ni al te veel stukke bij van andere TT rond de grens.
weinig modder en ni al te veel brede rechte stukken.
weet er iemand wie dader bij de juniors allemaal ne prijs heeft gewonne?
Ik heb gewonnen bij de juniors :-D
De uislag zal wel op de site komen www.team2mega.be
Voor de rest een zeer mooie tocht gereden. Er waren 1250 Deelnemers!!!
Dikke proficiat aan wouter en de rest.

Gr Didier
proficiat ga direct is kijke naar mijnen tijd.
wa was uwen tijd eigelijk?
maar waar staat de uitslag eigelijk op de site
De uitslag moet er nog op komen.
Mijn tijd was 58 en een beetje.
wo
Mountainbiker

Post by wo »

Hoi,

Ik kan als organisator ( in functie van mijn eindwerk ) terugblikken op een prachtige tocht. Er zal een grondige evaluatie gebeuren om alles nog vlotter te laten verlopen indien er een volgende editie komt. Ik mag spreken van een vlekkeloze toertocht en ben daar erg trots op ! Ik heb ook oog voor enkele aandachtspunten die moeten veranderen.

De grote vraag is natuurlijke of er wel een tweede editie zal komen omdat heel deze tocht in fucntie van mijn eindwerk stond.

Ik heb vandaag wel een echt team gezien. Waar de toppers in het pro team van 2mega-saeco zelfs mee pijlen gingen afhalen. Dit is een prachtige staaltje waar het bij ons bij 2mega-saeco allemaal om draait = > de mtb sport promoten en iedereen laten genieten !

2MEGA_SAECO forzaaaa .....

Binnen 2 maand zal er een draaiboek gemaakt worden van hoe je een mtb toertocht organiseert. Ik wil zeker niet over komen als mister perfect maar beginnende ploegen kunnen dit mss als lei draad opnemen.

Met sportieve groeten,

En tevreden organisator Wouter Wuilmus

foto's op www.wiwo.be + www.team2mega.be ( binnen enkele dagen ! )
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

Vandaag een perfecte tocht gereden het parcour ken ik een beetje van de andere grenstochten maar die vervelen nooit voor geen seconde, voor de rest alles picco- bello, en dit voor een eerste keer =D> =D>

Deze morgen met de fiets afgezakt toer gereden en met Dickie mee terug met den auto. Een aanbod waar ik niet aan twijfelde. :wink:

Als het van mij afhangt ben je geslaagd met grote onderscheiding voor je eindwerk :bounce:
Stefano069
Mountainbiker

Post by Stefano069 »

Prachtige tocht 10 op 10!!!

Heb de 42 gereden. Veel leuke "single tracks" en hoogteverschillen.
Hopelijk niet de laatste keer dat je deze TT organiseert!!

Nadien ne goeie Grimbergen gedronken in het zonnetje, echt zalig

:lol: :lol: :-D
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Schitterend gewoon!!! Eén van de mooiste toertochten dat ik gereden heb.
De pret werd één kilometer voor het einde wel een beetje bederfd... Een dikke, vette, houten paal in het midden van de weg heeft me van 30km/u naar 0 in nog geen seconde en in minder dan 3 meter tot stilstand gebracht. Ik hoorde bij het aanrijden van de paal een luide "krak". Alle paniek natuurlijk dat het kader gesneuveld was. Uiteindelijk een kapotte remhendel (enkel de greep) en een goed geplooid wiel als schade. Tesamen ongeveer €60 kosten. Beter dan een kapot frame van €3000 en/of vork van €799!!!

De chrono was al even rampzalig. Een parcours dat je niet kent, mag je niet tot tegen de grens rijden... Dat weet ik nu te bevestigen. Ik heb de eerste heflt vlekkeloos gedaan. Dit werd de snelste tijd, dat wist ik zeker! Tot ik op een korte bocht naar rechts na het brugje iets te kort op de gravel tegen de grond smakte. Alweer! Helemaal onderuit, eerst losklikken uit de pedalen, fiets recht, terug opspringen en weer vertrokken. Kostbare tijd verloren en weg natuurlijk met de snelste tijd. Toch nog 1min4sec. Het had een toptijd geweest. Degene na mij had dat natuurlijk gezien en heeft daar ietsje ingehouden. Heeft zijn bocht ook gemist, maar is recht gebleven, is breed gegaan en heeft 55sec geklokt.
Spijtig dat ik dat niet was...

Greetz,

Julien.
Raceskier
Mountainbiker

Post by Raceskier »

Ik rij al toertochten van mijn 13 jaar, ben er nu 23, maar dit was toch wel de mooiste TT die ik ooit gereden heb. Het weer was perfect, De fiets formidabel, de form stevig en het parcour fenomenaal. De single track bleef maar duren en hoe sneller ik reed hoe meer adrenaline ik kreeg hoe sneller ik reed... :-D
Dikke proficiat =D> en kijk al uit naar uw volgende TT.
vostefan
Site Administrator

uitslag online

Post by vostefan »

De volledige uitslag van de MINI-CHRONO staat online op http://www.team2mega.be

Bedankt aan alle deelnemers!

gr - stefan
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Elders was de modder niet te 'harden', maar hier kun je altijd blijven bollen.
Ik zou zeggen 'all of the above' :wink:
Eens een 'riante' tt met het Ravenhof als vertrekpunt. :lol:
De wind zat ook goed, als deze nl. uit het zuidwesten blaast ruik je een cocktail van alles wat de haven, de industrie, De Hooge Maey en Indaver te bieden hebben :cry:
Vroeg vertrokken rond 8u voor de 42km en gans de tijd alleen gereden, het leek wel een privé-tocht ...
Net voor Ossendrecht waren er saboteurs aan het werk geweest en was er een pijltje verdwenen, zonder erg want iets verderop kon je gelukkig het parcours weer oppikken.
Nogal wat bikers en ikzelf moesten een beetje zoeken naar de douches maar heb ze op tijd gevonden :lol: .
Goede oplossing, de bewaakte fietsparking aan het sporthalletje.
Nog wat nagebabbeld met Bulls-eye op de aprés.
's Namiddags zelfs nog eens teruggekomen voor een fikse wandeling met het gezin, dankzij de pijltjes niet verloren gelopen :lol:
Het zou zonde zijn om deze tocht volgend jaar niet meer te organiseren [-o<
Post Reply